سه‌تار خورشید، سازی مشقی، در عین حال با طراحی زیباست و برای هنرجویانی که به تازگی نوازندگی را شروع کرده‌اند بسیار مناسب است.

در مطلبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد ۷ محصول کاربردی از سایت دیجی‌کالا برای‌تان انتخاب شده است. برای هرکدام از این محصولات شرحی تدارک دیده شده تا به تمام سوالات‌تان درخصوص نحوه‌ی استفاده و کاربری این محصولات پاسخ داده بشود. با قسمت یازدهم ۷ پیشنهاد ویژه همراه باشید:‌

7Vizhe_No11-7۷-سه‌تار خورشید مدل یک مهر

‌ ‌ 7vizhe_no11-6۶- مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 4 کد CUH-1216B ریجن ۲

کنسول بازی «پلی‌استیشن ۴» با داشتن سخت‌افزاری قوی، ظاهری زیبا، کنترلر خو‌ش‌دست، عملکرد خوب در بازی‌های چندپلتفرمی و… از بهترین کنسول های موجود در بازار است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز به کاربر می‌دهد.

‌ ‌
7vizhe_no11-5۵- اجاق گاز امرسان مدل SUPER CHEF-B

اجاق گاز امرسان مدل SUPER CHEF-B با داشتن سیستم ایمنی قوی، رنگ زیبا، برچسب انرژی A از باکیفیت‌ترین اجاق‌گازهای موجود است.

‌ ‌ ‌
7vizhe_no11-4۴- کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox One S

مدل جدید کنسول مایکروسافت با نام «Xbox One S» در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. ابعاد این مدل کوچک‌تر از مدل قبلی است و قابلیت پشتیبانی از هارد اکسترنال برای ذخیره‌کردن بازی‌ها را دارد.

‌ ‌ ‌
7vizhe_no11-3۳-لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X540LJ – D

لپ‌تاپ‌های سری X «ایسوس» به دلیل کارایی و کیفیت خوب‌شان نسبت به قیمت مناسبی که دارند، از محصولات پرطرفدار این شرکت محسوب می‌شوند. لپ‌تاپ «X540LJ» با قیمت مناسب و سخت‌افزار میان‌رده‌ای که دارد برای انجام امور روزمره در خانه یا محیط کار، گزینه‌ی بسیار خوبی است.

‌ ‌ ‌
7vizhe_no11-2۲- گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone 2 Plus Deluxe

گوشی «ایسوس زنفون ۲ پلاس دیلاکس» از سری گوشی‌های رده‌بالای این شرکت است که با سخت‌افزاری قدرتمند، نمایشگری بزرگ، ظاهری زیبا و امکانات قابل‌قبول، یکی از انتخاب‌های مناسب برای خرید است.

‌ ‌‌
7Vizhe_No11-1۱- ماساژور آی رست مدل SL-D180

ماساژور آی رست مدل SL-D180 وسیله‌ای است که برای ماساژ کتف، شانه و گردن طراحی شده است. این ماساژور ۶ گوی ماساژ دارد که با ماساژ چرخشی خستگی و گرفتگی‌های بدن را تسکین می‌دهد.

‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع متن: digikala