به احتمال زیاد مقاله‌ی «راهنمای خرید هدیه‌ی شب یلدا برای خانم‌ها» را که پیش‌تر در دیجی‌کالا مگ منتشر شده بود، مطالعه کرده‌اید. حالا برای کامل کردن راهنمای خرید قبلی قصد داریم یک راهنمای خرید کامل خرید هدیه برای آقایان در اختیار شما قرار بدهیم. در این راهنمای خرید آن‌قدر پیشنهاد هدیه‌ی هیجان‌انگیز به شما خواهیم داد تا اگر تا پیش‌ازاین برای خرید هدیه برای پدر، برادر، همسر و بقیه‌ی مردان زندگی‌تان که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، مشکل داشتید؛ حالا به‌راحتی بتوانید هدیه‌ای درخور برای آن‌ها تهیه کنید. با راهنمای خرید هدیه‌ی دیجی‌کالا همراه بشوید و ببینید برای یک مرد چه  هدایای جذابی می‌توان خرید.

 

yal8

کنسول بازی

هر چقدر هم که سن شناسنامه‌ای‌ یک مرد بالا برود، عطش و هیجانی که برای بازی کردن در وجودش دارد، فروکش نمی‌کند! منظورمان بازی‌های سنتی که باید در کوچه و خیابان به‌دنبال‌شان رفت، نیست؛ مشخصا درباره‌ی بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی و اخیرا هم موبایلی حرف می‌زنیم. بازی‌های امروزی را هم که نباید با بازی‌های آتاری، میکرو و سگا مقایسه کرد. زمانه تغییر کرده و بازی‌های جدید به طرز عجیبی درگیرکننده و هنری ساخته می‌شوند. در چنین زمانه‌ای باید به مردان جوان و حتی میان‌سال حق بدهید که دل‌شان نخواهد از دوره و زمانه جا بمانند و دوست داشته باشد محتوای غنی نهفته در بازی‌های ویدیویی را تجربه کند. کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ شرکت سونی با حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی، یکی از بهترین کنسول‌های بازی حال حاضر است که می‌توان به یک مرد هدیه داد.

digi_buy_label5-8

‌‌      ‌

‌‌      ‌

yal4

‌‌‌‌

دوربین دیجیتال

شاید با ما موافق باشید که آقایان بعد از اینکه گوشی موبایل‌شان را به آخرین مدل روز ارتقا دادند و خرج و مخارج منزل و بیمه‌ی ماشین و قسط وام و… را پرداخت کردند، ‌دوست دارند برای ثبت اتفاقات شیرین زندگی‌شان یک دوربین مناسب داشته باشند. اما خرج‌های پیش‌بینی نشده مرتبا باعث می‌شوند خرید این دوربین خوب به تاخیر بیفتد. پس چرا ما پیش‌قدم نشویم و با خریدن یک دوربین درست‌ودرمان، حس و حال خوبی که مدت‌هاست مردهای مهم زندگی‌مان دنبال‌ش بوده‌اند را به آن‌ها هدیه بدهیم؟ دوربین دیجیتال Finepix XP90 فوجی‌فیلم (Fujifilm) علاوه بر این‌که تمام قابلیت‌های یک دوربین کامپکت را در خودش گنجانده است، قابلیتی در خودش دارد که در دوربین‌های کامپکت پیدا نمی‌شود؛ این دوربین ضدآب است و می‌توان آن را با خیال راحت به زیر آب برد. احتمالا این قابلیت جذاب برای مردان ماجراجو که بدشان نمی‌آید موقع آب‌تنی هم از لحظات ناب‌شان تصویر و فیلم تهیه کنند، حسابی جذاب است.

digi_buy_label5-8

‌‌‌       ‌

‌‌      ‌

yal3

‌‌‌

عطر و ادکلن

اکثر مردها روحیه‌ی انحصارطلبی دارند و دوست دارند اکثر چیزهایی که به ‌آن‌ها علاقه دارند را در اختیار خودشان داشته‌ باشند. این روحیه، حتی در انتخاب عطر و استفاده از آن هم دیده می‌شود. اکثر مردها همیشه دنبال عطری هستند تا بتوانند آن را به عنوان امضای خودشان داشته باشند و اطرافیان‌شان، آن‌‌ها را با بوی آن عطر بشناسند. البته که‌ نمی‌توان هر عطری را به عنوان امضا انتخاب کرد و مهم‌تر از آن، هدیه داد. ادو پرفیوم مردانه Amber Pour Homme Intense از برند ایتالیایی پرادا (Prada) عطری است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک عطر امضاگونه برای یک مرد خوش‌پوش دارد. این عطر کلاسیک و جدی، رایحه‌ای مرموز و جذاب دارد و بوی دودی مردانه‌اش برای استایل رسمی و نیمه‌رسمی کاملا مناسب است. مردی که دوست‌اش دارید را با این عطر خاص، خوشحال کنید.

digi_buy_label5-8

‌‌‌       ‌

‌‌‌  ‌

yal1

‌‌‌‌

تریمر

برای آقایان، داشتن یک تریمر خوب یکی از موارد خیلی مهم است. دستگاه تریمر BG5010 براون (Braun) ایده‌ی جالبی دارد و سعی کرده دو دستگاه مورد نیاز آقایان را در یک دستگاه، ادغام کند. این دستگاه، هم به عنوان تیغ اصلاح صورت و خط ریش کاربرد دارد و هم می‌توان از آن برای نظافت سایر نقاط بدن استفاده کرد. احتمالا اگر چنین وسیله‌ای پرکاربردی را به یک مرد هدیه بدهید، خیلی خوشحال‌اش خواهید کرد؛ چون از آن به بعد می‌تواند از تیغ‌های فیوژن ژیلت (Gillette) (که اتفاقا خیلی هم محبوب آقایان هستند) استفاده کند و برای اصلاح موهای بدن هم با مشکلی مواجه نخواهد شد.

digi_buy_label5-8

‌‌‌‌‌     ‌

‌‌       ‌

yal6

‌‌‌‌

هدفون

آقایان موسیقی رو دوست دارند و ابزار مناسب برای گوش دادن به موسیقی می‌تواند هدیه‌ی خوبی برای مردهایی باشد که به آن‌ها اهمیت می‌دهید و دوست دارید به هر بهانه‌ای خوشحال‌شان کنید. محصولات جدید شیائومی (Xiaomi) حسابی روی بورس هستند و آقایان هم خیلی خوب آن‌ها را می‌شناسند. در این بین هدفون Quantie از شیائومی، یک هدفون توگوشی مناسب است که می‌تواند لذت گوش دادن به موسیقی را به یک مرد، هدیه کند. نمی‌شود از یک هدفون به غیر از پخش خوب صدا انتظار دیگری داشت و Quantie این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

digi_buy_label5-8

‌‌‌‌‌      ‌

‌‌‌      ‌

yal10

‌‌‌‌‌‌     ‌

شلوار گرمکن

برای ورزش کردن و استراحت در منزل، باید لباس‌های راحتی تهیه کرد و همیشه چند دست از آن‌ها را در کشو داشت. شلوار Sportstyle Jogger از برند آندرآرمور (Under Armour) یکی از شلوارهایی است که با قواره‌ی بزرگ‌تر از سایزهای استاندارد تولید شده و کمی آزادتر از حالت عادی به تن می‌خورد. علاوه بر راحتی که اصلی‌ترین ویژگی این شلوار است، پاچه‌های آن مچ‌دار هستند و گرمای بدن را در فصل‌های سرد، حفظ می‌کنند. شلوار گرمکن آندرآرومور، هدیه‌ی از جنس سلامتی و راحتی است برای هر مردی که دوست دارید با هدیه‌، خوشحال‌اش کنید.

digi_buy_label5-8

‌‌‌      ‌

‌‌

yal9

‌‌‌

کیف دستی چرم

همراه داشتن کیف دستی چرم، استایل مناسبی به آقایان می‌دهد و اگر با کت‌وشلوار همراه بشود، تاثیرگذاری‌اش حتی بیش‌تر هم خواهد شد. چنین کیف‌هایی به اعتمادبه‌نفس آقایان می‌افزایند و به همراه همیشگی ‌آن‌ها برای راهی شدن به سمت دفتر کار تبدیل می‌شوند. کیف دستی چرم گالری مثالین مدل ۲۴۰۰۹ از چرم طبیعی ساخته شده و به همین دلیل از ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردار است. رنگ قهوه‌ای زیبای‌ این کیف، ست کردن آن با اکثر لباس‌ها را ساده می‌کند. آقایان همیشه از چرم‌های باکیفیت و زیبا استقبال می‌کنند و کیف دستی گالری مثالین می‌تواند چنین کیفیتی را تضمین کند.

digi_buy_label5-8

‌‌‌      ‌

‌‌‌

yal5

‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌

چاقوی سوئیسی

چاقوهای سوئیسی به خاطر عملکرد و کیفیت‌شان اعتبار جهانی دارند. می‌توان با قاطعیت گفت اولین مثالی که از یک دستگاه چندکاره به ذهن می‌رسد، چاقوهای سوئیسی هستند. شاید در نگاه اول فقط اسم این چاقوها خطرناک به‌نظر برسد؛ اما در عمل، هزار و یک کار دیگر می‌توان با آن‌ها انجام داد که همراه داشتن یکی از آن‌ها را برای کوهنوردان، به یک باید تبدیل می‌کند. وجود ابزارهایی مثل پیچ‌گوشتی، اره، پنس، خلال دندان و مواردی از این دست که برای هر کسی کاربرد دارند، باعث می‌شود آقایان به این چاقوها علاقه‌ی زیادی داشته باشند. مدل MWN Rescue Tool 08623MW از برند ویکتورینوکس (Victorinox) یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در این زمینه است.

digi_buy_label5-8

‌‌

‌‌‌‌

yal7

‌‌‌       ‌

مسواک برقی

خیلی‌ها در برابر ایده‌ی مسواک برقی مقاومت نشان می‌دهند و معتقدند نمی‌توان هیچ معادلی برای مسواک‌های سنتی پیدا کرد. اما تجربه و بررسی‌های انجام شده نشان داده مسواک‌های برقی وسیله‌ی بهتری از مسواک‌های سنتی ‌هستند. مسواک برقی D12.513S Vitality Sensitive Clean از برند معروف اورال-بی (Oral-B) می‌تواند با استفاده از دو روش گردش و لرزش، پلاک‌ها را از روی دندان پاک و با تایمر ۲ دقیقه‌ای خودش، شما را از زمان بهینه‌ی مسواک زدن، مطلع کند.

digi_buy_label5-8

‌‌‌       ‌

‌‌‌  ‌‌‌

yal2

‌‌‌       ‌

دریل پیچ‌گوشتی

آقایان عاشق ابزار هستند و در هر فرصتی، سعی می‌کنند یک تکه از ابزارهایی که ممکن است روزی به کارشان بیاید را تهیه کنند و در خانه داشته باشند. بالاخره در هر خانه‌ای، این موقعیت پیش می‌آید که بخواهید تابلویی را به دیوار وصل کنید، پیچی را سفت کنید یا کارهایی از این دست انجام بدهید. اگر مرد خانه در چنین شرایطی یک دریل پیچ‌گوشتی شارژی داشته باشد، با سرعت بیش‌تری کارها را انجام خواهد داد. دریل پیچ‌گوشتی شارژی DCD710D2 از برند دیوالت (DeWalt) به‌قدری در انجام دادن کارهایی که برشمردیم خوب کار می‌کند که مرد خانه رو ترغیب می‌کند باقی ابزارهای برقی مورد نیازش را هم از همین برند تهیه کند. معلوم نیست رنگ زرد این برند چه رازی در خودش دارد که آقایان تا این اندازه دوستش دارند!

digi_buy_label5-8

‌‌‌‌

 

‌‌‌

منبع متن: digikala