در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

آرام اما پویا

آبی روشن (Air Blue) C20 M05 Y05 K0، نوعی رنگ آبی است که در نقاشی با اضافه کردن مقادیری از آبی با رنگ سفید به دست می‌آید. رنگ آبی روشن، نشانه‌ی آرامش بوده و به کار بردن آن در فضای استراحت یا اتاق نشیمن، باعث کاهش فشار خون و تعداد ضربان نبض و قلب می‌شود. افرادی که در پوشش خود از آبی‌روشن استفاده می‌کنند، اغلب خلاق، حساس و دارای قدرت تخیل بالا هستند. آبی روشن بسیار آرامش بخش است اما اگر با رنگ‌های بنفش، آبی تیره یا سبز به کار رود بسیار پر جنب و جوش می‌نماید.در معرفی کالا به رنگ توسی با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

‌ ‌

‌‌‌‌برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

color_palette_181275_labelعینک آفتابی ری بن مدل «۳۰-۶۰۱-۴۲۳۷» یکی دیگر از عینک‌های جذاب مجموعه‌ی «کلاب‌مستر» (Clubmaster) برند «ری‌بن» (Ray Ban) است. کلاب‌مستر‌ها با ترکیب خاص دو استایل گرد و ویفر، به راستی جذاب و متفاوت‌اند. این مدل با داشتن عدسی خاص دودی-آبی در کنار فریم مشکی با متریال خاص و فوق‌العاده سبک یک انتخاب دقیق است. اگر به دنبال عینکی برای تمام ساعات روز می‌گردید که در کنار راحتی و پوشش حفاظتی مناسب، به‌روز، مدرن و جذاب باشد، در خرید این عینک تردید نکنید. ترکیب دو فرم گرد و ویفر در فریم این عینک، این مدل را  برای تمام فرم‌های چهره به ویژه مستطیل و زاویه دار، مناسب کرده است.

‌‌ ‌

color_palette_165213_labelساعت دست ساز میو، دارای بند دو رنگ و صفحه‌ای گرد به رنگ سفید است که در آن گل‌هایی به شکل آب‌رنگی قرار گرفته‌اند. برای اینکه استایل صفحه ساعت بیش از اندازه شلوغ نشود، از قرارگرفتن دوازده عدد روی صفحه خودداری شده و به جای آن، تنها ۴ علامت روی صفحه نقش بسته است. تمامی رنگ‌های به کار رفته در ساعت با هارموتی کامل در کنار هم قرارگرفته‌اند و این ساعت را مناسب استفاده روزمره و ست کردن با لباس خاص کرده است.

‌ ‌

آینه‌ی جیبی یکی از ملزومات پرکاربردی است که در کیف هر خانمی قرار دارد. آینه‌ی آرایشی کمپانی جویل با نقش طاووس، در هر کیف آرایشی جای داده می‌شود و با داشتن دو آینه‌ی معمولی و محدب با قابلیت بزرگ‌نمایی، برای هر استفاده‌ای ایده‌آل است.

‌ ‌

color_palette_6632_labelبلوز حریر یقه هفت زنانه‌ی «ایپک‌یول» (IPEKYOL) به صورت آزاد روی بدن می می‌نشیند. آستین‌های آن بلند است و در قسمت سر آستین با بند بسته می شود.  دور یقه کشبافت است و دارای آستری لطیف از جنس ویسکوز بوده که مناسب برای روزمره و مهمانی است. قد بلوز از سر شانه تا پایین حدود ۶۹ سانتی متر است.

‌ ‌

Color_Palette_8745_Labelبرند پرتغالی «پارفوا» (Parfois) که یکی از بهترین طراحان مجموعه‌های کیف‌دستی و کیف پول است، کیف پول زیپی را طراحی کرده که هم اندازه‌اش مناسب قرار دادن اسکناس به صورت عمودی است و هم می‌توان در صورت نیاز آن را به تنهایی استفاده کرد. ابعاد این کیف پول ۱۳٫۵×۸٫۵×۲ سانتی متر است و دارای یک زیپ سراسری برای باز و بسته کردن‌اش است که خیال شما را از انداختن ریزترین لوازم و گم کردن‌شان راحت میکند.  در داخل کیف ۱۲ عدد جای کارت، یک زیپ داخلی و یک جای عکس وجود دارد و سه فضا هم جهت قرار دادن اسکناس در کیف تعبیه شده.

‌ ‌

Color_Palette_107869_Labelشرکت موشی مدل Aerio Lite از سری کیف‌های لپ‌تاپ را برای محافظت از لپ‌تاپ، تبلت و یا هر گجتی با ابعاد حداکثر ۱۲ اینچ طراحی کرده که ظاهر زیبا و بدنه‌ای مستحکم دارد. این کیف با وزن ۶۰۵ گرم و ابعاد ۸۰ × ۲۹۰ × ۳۱۰ میلی‌متر طراحی و برای حمل آن یک بند رودوشی قابل تنظیم در نظر گرفته شده. در این کیف یک محفظه‌ی اصلی برای قرار دادن گجت با پدهای ابری جدا شده تا خیال‌تان بابت محافظت در برابر ضربه‌های احتمالی راحت باشد. در کنار این محفظه هم امکان قرار دادن مدارک یا لوازم جانبی مورد نیازتان وجود دارد. شرکت موشی برای باز و بسته کردن محفظه‌ی اصلی از آهنربا استفاده کرده، هیچ قفل یا زیپی در آن قرار نداده و این موضوع باعث شده کیف ظاهر زیباتری داشته باشد. زیر درپوش، یک جیب برای نگه‌داری خودکار و لوازم جانبی مانند شارژر وجود دارد.

 

Color_Palette_773_Labelشال ابریشمی زنانه «رزتی» (Rosetti) دارای پارچه با زمینه‌ی ساده است و نقش طرح، گل و چرخ در حاشیه‌ی بالا و پایین‌اش دوردوزی شده است. ابعاد شال ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر است. طرح شال، آن را مناسب استایل روزمره و اسپرت کرده است. با این‌که شال روزتی دارای ۴۰% ابریشم است و انتظار می رود که دایما از روی موها سر بخورد اما لایه‌ی پارچه‌ای داخلی شال، مانع از سر خوردن آن شده  و به همین دلیل برای ساعت طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

‌ ‌

color_palette_2617_labelاین کفش از سری کفش های «کلاسیک» (Classics) تامز است که در طراحی آن از گیوه‌های آرژانتینی الهام گرفته شده‌است. هیچ چسب یا بندی در کفش به کار نرفته تا هرچه آسان‌تر در پا قرار گیرد. کفی کفش تامز بسیار نرم و راحت است و مناسب برای استایل‌ های روزانه و اسپرت است. رویه‌ی دوخته شده از گیپور، این کفش را مناسب برای فصل تابستان ساخته اما در هر فصلی مناسب پوشیدن در خانه است. از آن‌جا که بیشتر متریال سازنده زیره‌ی کفش از الیاف مصنوعی و لاستیک است، بهتر است آن را با دستمال مرطوب پاک کنید و از شستن کامل‌اش خودداری کنید.

‌ ‌ ‌ ‌

color_palette_109103_label

خودکار «اکسپندز» (Expandz) یکی از محصولات جمع‌وجور برند «زبرا» (Zebra) است. اکسپندز از نوع تلسکوپی است به این صورت که دو قسمت مجزا دارد که در هم فرورفته‌اند. قسمت بالایی بدنه که ضخامت بیشتری دارد، قسمت پایینی را در خود جای داده است. برای خارج کردن نوک کافی است بدنه‌ی پایینی را بکشید تا هم‌زمان با افزایش طول خودکار از ۱۰ سانتی‌متر به ۱۳٫۳ سانتی‌متر، نوک خودکار از داخل بدنه خارج شود. این نوک مانند بدنه‌ی خودکار از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. گیره‌ای که روی قسمت بالایی بدنه‌ی اکسپندز قرار گرفته، به‌راحتی به جیب شما وصل می‌شود. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید بدون نگرانی از گم شدن خودکار کوچک خود، آن را همه‌جا به همراه ببرید. ضمن اینکه نگران کثیف شدن جیبتان هم نخواهید بود. چرا که با بالا کشیدن بدنه‌ی پایینی، خودکار مجدداً به حالت اولیه‌ی خود بازگشته و نوکش در داخل بدنه فرو می‌رود تا تماسی با لباس شما نداشته باشد.

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

منبع متن: digikala