اگر لوازم برقی آرایشی که دارید کیفیت خوبی ندارند و می‌خواهید یک کالای جدید و باکیفیت بخرید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می‌خواهیم ۳ محصول پرطرفدار یعنی فرکننده‌ی مو، اتوی مو و سشوار را از یک برند عالی و باکیفیت به نام رزتی (Rosetti) معرفی کنیم. فعالیت شرکت رزتی در زمینه‌ی سلامت و زیبایی است. این شرکت با ارائه‌ی محصولات باکیفیت توانسته رضایت همه را به خود جلب کند. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت رزتی

برند رزتی (Rosetti) نام خود را از گل گیاه آلوئه‌ورا گرفته است. سابقه‌ی شرکت رزتی به بیش از ۱۰ سال قبل یعنی سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد. این شرکت محصولات برقی شخصی باکیفیتی را در دو دسته‌ی سلامت و زیبایی ارائه می‌کند. برند Rosetti برای تولید محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند و به همین علت موفق به کسب بالاترین استاندارهای جهانی مثل GS، CCC، CE و ROSH شده است.

ویژگی که این شرکت را منحصربه‌فرد می‌کند، تولید محصولات حرفه‌ای است که طول عمر بالایی دارند. در حقیقت کسانی که محصولات این برند را خریداری می‌کنند، خیالشان راحت است که می‌توانند از کالای خود برای مدت طولانی و بدون کم شدن کیفیت آن طی زمان استفاده کنند. این ویژگی باعث شده برندRosetti  تبدیل به یک برند محبوب و قابل‌اعتماد در میان بسیاری از افراد به‌ویژه آرایشگران شود.

شرکت Rosetti همواره تمام تلاش خود را می‌کند که بهترین و به‌روزترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کند و با داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش ۲ ساله باعث شده مشتریان بتوانند با خیال آسوده محصولات آن را خریداری کنند.

۳ وسیله‌ی برقی شخصی پرکاربرد از برند رزتی

حالا که با برند رزتی آشنا شدید، وقت آن است که ۳ محصول پرفروش از این برند را معرفی کنیم.

۱. سشوار

سشوار یک وسیله‌ی پرکاربرد دیگر در میان خانم‌ها و آقایان است که از آن برای خشک کردن مو بعد از حمام یا حالت دادن به مو استفاده می‌شود. زمانی که برای خرید سشوار به بازار می‌روید، با انبوهی از برندهای مختلف مواجه می‌شوید. تنوع بیش از حد برندها و مدل‌ها انتخاب را برای مشتریان دشوار کرده است. سشواری که برای معرفی به شما درنظر گرفته‌ایم، سشوار حرفه‌ای رزتی مدل ۹۹۲۵ بوده که عمر موتور الکتریکی آن ۱۰ هزار ساعت است.

در تهیه‌ی این محصول از تکنولوژی منحصربه‌فردی استفاده شده است که این موضوع باعث شده این دستگاه مو را درخشان کند و از وز شدن آن جلوگیری کند. این سشوار دو دکمه دارد که می‌توانید با یکی درجه‌ی حرارت و با دیگری شدت باد را تنظیم کنید. دو حالت مختلف برای تنظیم میزان حرارت و شدت باد دستگاه وجود دارد. برای اینکه سشوار ضربه نخورد و آسیب نبیند، انتهای سشوار حلقه‌ای دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید دستگاه را آویزان کنید.

سشوار رزتی دارای ۳ عدد متمرکزکننده‌ی باد است. سشوارهایی که قطعات متمرکزکننده‌ی باد دارند، به کنترل و هدایت باد کمک می‌کنند. استفاده از این دستگاه موهایتان برای مدت بیشتری حالت خود را حفظ می‌کنند. اگر موهای بلند و ضخیمی دارید و تا به حال نتوانسته‌اید یک سشوار مناسب را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سشوار ۲۵۰۰ وات رزتی را خریداری کنید.

سشوار رزتی

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. فرکننده‌ی مو

حتما شما هم قبول دارید که کسانی که موهایشان فر است، جذابیت خاصی دارند. این جذابیت دلربا باعث شده بسیاری از خانم‌ها برای فر کردن موهای خود ترغیب شوند. برای فر کردن موهای خود باید از یک فرکننده‌ی موی باکیفیت استفاده کنید تا موهایتان خوب حالت بگیرند. فرکننده‌ای که استفاده می‌کنید، باید در مدت زمان کم به موهای شما حالت دهد.

پیشنهاد ما به شما فرکننده‌ی رزتی مدل ۶۰۳۲ است. قطر این محصول ۳۲ میلی‌متر است و برای ایجاد فر درشت در موها مناسب است. دستگاه را می‌توانید با توجه به نیاز خود تا ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. می‌توانید با خیال راحت و بدون اینکه نگران آسیب دیدن و سوختگی پوست خود باشید، از این محصول استفاده کنید، چون نوک لوله‌ی فرکننده‌ی رزتی یک عایق نسوز دارد.

ویژگی مهمی که نشان می‌دهد دستگاه‌ حالت‌دهنده‌ی مو کیفیت خوبی دارد، ایجاد دمای یکسان در تمام نقاط خود و بالا و پایین نرفتن دما هنگام استفاده است. فرکننده‌ی رزتی با دارا بودن این ویژگی توانسته در لیست بهترین فرکننده‌های مو قرار بگیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب فرکننده‌ی رزتی این است که به دلیل داشتن یک پایه زیر دستگاه، می‌توانید آن را به‌راحتی روی میز بگذارید.

فرکننده موی رزتی

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
  • در ۵ دقیقه اسپری طبیعی محافظت از مو در برابر حرارت بسازید

۳. اتوی مو

موهای نامرتب و وز همان چیزی است که همه‌ی ما از آن متنفر هستیم. این موضوع می‌تواند علت محبوبیت اتوی مو در میان خانم‌ها و حتی آقایان باشد. اتوی مو وسیله‌ای است که هم در منازل و هم در آرایشگاه‌ها زیاد از آن استفاده می‌شود. اتو موی حرفه‌ای که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، اتو موی رزتی مدل ۵۱۳۰ است که به دلیل ویژگی‌های مثبت زیادی که دارد، توانسته در جلب رضایت مشتریان موفق باشد.

جنس صفحه‌ی اتو موی رزتی سرامیک است و به همین دلیل الکتریسیته را به مو انتقال نمی‌دهد و در برابر حرارت بیش از حد مقاوم است. علاوه بر این اتو موی رزتی به کاهش آسیب‌ به مو و از دست دادن رطوبت در اثر استفاده از این حالت‌دهنده‌ی مو کمک می‌کند. می‌توانید اتوی مو را با دکمه‌ا‌ی که دارد، روی دمای دلخواه خود تنظیم کنید. اگر به دنبال یک اتوی مو هستید که تا چند سال برایتان کار کند و سریع خراب نشود، اتو موی رزتی همان چیزی است که دنبالش می‌گردید، چون این اتوی مو به دلیل داشتن صفحه‌ی سرامیکی، کارایی و طول عمر بیشتری دارد.

اگر جزء کسانی هستید که همیشه دقیقه‌ی ۹۰ حاضر می‌شوند، حتما این اتوی مو را خریداری کنید، چون این دستگاه موهای شما را در کمترین زمان ممکن صاف و درخشنده می‌کند. اتو موی رزتی می‌تواند حرارت را به‌طور یکسان در تمام سطوح خود پخش ‌کند. با استفاده از این دستگاه دست‌درد هم نمی‌گیرید، چون وزن آن بسیار سبک است.

اتوی موی رزتی

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کلام آخر

فرکننده‌ی مو، اتوی مو و سشوار جزء محصولات برقی شخصی پرطرفدار هستند که هم در منازل و هم در آرایشگاه‌ها کابرد دارند. اگر می‌خواهید دستگاهی که می‌خرید تا مدت‌ها برایتان کار کنند و ارزش هزینه‌ای که برایش کرده‌اید را داشته باشند، باید یک محصول باکیفیت را خریداری کنید. ما در این مقاله ۳ محصول پراستفاده از برند رزتی (Rosetti) را به شما معرفی کردیم. فرکننده‌ی مو، اتوی مو و سشوار محصولاتی هستند که داشتن آن‌‌ها برای هر فردی واجب است.

در تهیه‌ی محصولات شرکت رزتی از به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود که این موضوع وجه تمایز این برند با برندهای دیگر به شمار می‌رود. با استفاده از محصولات برند Rosetti موهایتان در مدت زمان کم حالت می‌گیرند. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آسیب به مو را به حداقل می‌رسانند. ضمانت و خدمات پس از فروش ۲ ساله‌ی محصولات برند رزتی باعث می‌شود بتوانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنید.

نوشته محصولات آرایش موی رُزتی؛ بخواهید تا بدرخشید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala