همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی شارژر همراه ای‌دیتا P20000D

review-1

پاور بانک یا شارژر همراه P20000D ساخت شرکت ADATA شارژری کارآمد است که ظرفیت بالایی را برای شارژ ارائه می‌دهد. درنتیجه‌ی ۲۰٫۰۰۰ میلی‌آمپرساعت نیروی موجود در دستگاه می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند با باتری‌های رایج را در حدود ۶ بار شارژ کرد. همچنین صفحه‌نمایش دیجیتالی که روی بدنه تعبیه شده میزان باقی‌مانده‌ی شارژ دستگاه را به‌صورت دقیق و به درصد نمایش می‌دهد. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به چراغ‌قوه‌ی LED آن اشاره کرد. دستگاه از استانداردهای متنوعی درزمینه‌ی ایمنی خود پاور بانک و همچنین محافظت از دستگاه‌های متصل برای شارژ برخوردار است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌‌‌

نقد و بررسی  لامپ هوشمند بلوتوث مایپو Playbulb Sphere

review-2

گجت Playbulb لامپ هوشمندی قابل‌حمل است که ارزش خرید بالایی در قبال قابلیت‌های خود دارد. شدت نور آن خیلی بالا نیست؛ اما نور ساطع‌شده از دستگاه تنظیمات فراوانی دارد و استفاده از آن هم بسیار آسان است. با توجه به استاندارد IP65 می‌توانید از دستگاه در محیط بیرون از خانه استفاده کنید. در مقایسه با مدل‌های دیگر Playbulb  قیمت بسیار مناسبی دارد و شدت نور تولیدی مناسب است. برنامه‌ای که برای این دستگاه ارائه‌شده نصب بسیار آسانی دارد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌    ‌‌‌‌‌‌‌        ‌‌‌‌

نقد و بررسی  شارژر همراه آی‌واک Chic

review-3

شارژر همراه CHIC20000Q ساخت شرکت iWALK یکی از مدل‌های جدیدی است که نوآوری‌های بسیاری را به همراه دارد و در مقایسه با مدل‌‌های دیگر ویژگی‌های خاصی مانند قابلیت شارژ MacBook 12 اینچی را ارائه می‌دهد. این پاور بانک که ابعادی همانند تبلت دارد ظرفیتی برابر با ۲۰٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را ارائه می‌دهد که برای استفاده‌ی چندین روز کاربران با گوشی‌ هوشمند کافی است. قابلیت‌های شارژ سریع نسخه‌ی ۳٫۰ و پشتیبانی از درگاه USB Type C در این دستگاه تعبیه شده‌اند. همچنین دستگاه می‌تواند چندین دستگاه را درآن‌واحد شارژ کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

نقد و بررسی  هدست بلوتوث سنهایزر EZX 80

review-4

هندزفری EZX 80 دستگاهی باکیفیت است که شرکت نام‌آشنای سنهایزر تولید کرده است. هدف اصلی از طراحی این محصول برقراری مکالمات تلفنی با بهترین کیفیت است و دستگاه صدایی شفاف و بلند در مکالمات تلفنی تولید می‌کند. عمر باتری این محصول در تماس‌های تلفنی تا حداکثر ۱۰ ساعت دوام داشته و در صورت تمایل حتی می‌توانید با این هندزفری به موسیقی هم گوش فرا دهید. اگر به دنبال دستگاهی باکیفیت بالا برای برقراری تماس‌های تلفنی خود هستید در خرید این محصول شک به خود راه ندهید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

 

نقد و بررسی گوشی موبایل جی‌ال‌ایکس Maad

review-5

«ماد» یکی از برترین گوشی‌های شرکت GLX است که از پیشرفت سریع و خوب این شرکت ایرانی نوید می‌دهد. این گوشی، با وجود قیمت مناسبی که دارد، امکانات خوب و کاملی را به‌عنوان یک گوشی رده‌میانی در اختیار کاربرش قرار می‌دهد. برای کاربرانی که به‌دنبال یک گوشی به‌صرفه با نمایشگر بزرگ برای انجام کارهایی مثل گشت‌و‌گذار در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماشای فیلم هستند، گوشی GLX Maad می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. به‌علاوه، تراشه‌ی این گوشی، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۴G را هم فراهم می‌کند که در این بازه‌ی قیمتی، مورد کمیابی به‌حساب می‌آید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌

کتاب هنر در گذر زمان اثر هلن گاردنر

review-6

به‌راستی چگونه بشر از دیوارنگاری‌های ساده‌‌ی روی غار در گذشته به آفرینش نقاشی‌های انتزاعی روی بوم  در زمان حال رسید؟ چه اتفاقی در تاریخ هنر رخ داد که یک «ظرف کنسرو» به عنوان یک اثر هنری شناخته و در موزه‌ها نگهداری شد؟ آیا ظهور عکاسی راه را بر نقاشی بست؟ شاهکارهای هنر جهان هر کدام در چه شرایطی خلق شد؟ کتابی که پیش رو دارید به تمام این پرسش‌ها پاسخ خواهد داد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا‌‌

آلبوم موسیقی طریق عشق اثر محمدرضا شجریان

review-7

آلبوم موسیقی «طریق عشق» حال‌و‌هوایی قریب به ۳۰ سال گذشته را با عطری جدید از بزرگ‌مرد موسیقی سنتی ایران «محمدرضا شجریان» زنده می‌کند. قطعات اجراشده در این کنسرت به‌همراه تصنیف‌های دلنشین آن توسط زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» ساخته شده است. حال با گذشت سال‌ها، آلبوم قطعات این کنسرت با نام طریق عشق منتشر شدند. پیش‌ازاین در آلبوم‌های «افشاری مرکب»، «دل مجنون» و «نوا مرکب‌خوانی» بعضی از قطعات این آلبوم را شنیده‌ایم. با این تفاوت که در این آلبوم در سازبندی و ترتیب قطعات آن تغییراتی در نظر گرفته‌اند که حاصل کار نواهایی شنیدنی و درعین‌حال با حال‌وهوایی متفاوت شده است. شرکت موسیقی «ایران گام» این آلبوم موسیقی خاطره‌انگیز را برای علاقه‌مندان به موسیقی اصیل ایرانی منتشر کرده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌

ست کالسکه فوپاپدرتی مدل Myo Tronic Electric Motor

review-8

کالسکه، کریر و کریکات (سبد حمل)، در کنار یک ساک لوازم کودک از برند معتبر«فوپاپدرتی» یک ست حرفه‌ای از همه‌ی چیزهایی است که کودک شما نیاز دارد. در این مجموعه کیفیت حرف اول را می‌زند. برند «فوپاپدرتی» (Foppapedretti) در کنار این ویژگی، به فاکتور زیبایی نیز توجه خاصی داشته است. تمامی تکه‌های این ست، منحصربه‌فرد و با خلاقیت طراحی شده‌اند. فریم (بدنه) آلومینیومی کالسکه، چرخ‌های انعطاف‌پذیر، پارچه ضد تعرق، نشیمن‌گاه نرم و راحت و دسته‌ی قابل تنظیم در کنار اقلامی مانند کاور جلوپایی از جمله مشخصه‌های این محصول هستند. چرخ‌های انعطاف‌پذیر و دسته‌ی قابل تنظیم، حرکت فوق‌العاده راحت و آسانی را برای شما مخصوصا در مسیرهای ناهموار فراهم می‌کند. وزن سبک کالسکه نیز، نتیجه‌ی به‌کارگیری آلومینیوم در بدنه آن است. ست کالسکه برند «فوپاپدرتی» یک ست کامل است که از بدو تولد تا ۳ سالگی کودک همراه شما خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا‌‌‌

ادو تویلت مردانه ولنتینو مدل Uomo حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

review-9

ادو تویلت Uomo یکی از بهترین عطرهای تند و گرم برای آقایان است که برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. Uomo در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شده و طراحی و فرمولاسیون آن را عطرساز مشهور «اولیویه پولژ» (Olivier Polge) انجام داده است. روی بطری مشبک این عطر در یک پلاک طلایی، نشان ولنتینو به‌خوبی حک شده است و خودنمایی می‌کند. مایع خوش‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح دیده می‌شود. گردن و در طلایی بطری جلوه‌ی خاصی به ترکیب کلی این عطر اضافه می‌کنند. با اولین اسپری از Uomo روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی نارنج و گیاه مورد خواهید شد که این ترکیب شیرین و طبیعی، شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

 

چتر شوان مدل گلشن طرح ۶

review-10

اصولا در فصول بارندگی نمی‌توان از راه رفتن در زیر باران و برف گذشت. معمولا افرادی که زیر باران یا برف پیاده‌روی می‌کنند به دنبال چتری هستند که علاوه بر ویژگی‌های ظاهری خوب، وزن سبک و حجم کمی هم داشته باشد. چتر شوان مدل گلشن فریمی بسیار مقاوم دارد که مقاومت خوبی در برابر ضربه و وزش باد دارد و به نسبت چتر‌هایی که دارای فریم پلاستیکی هستند دوام بیشتری دارد و به‌راحتی نمی‌شکند. بنابراین شما می‌توانید مدت زمانی طولانی از این چتر استفاده کنید. استفاده از الیاف پلی‌استر در پارچه‌ی این محصول به تسریع در روند خشک‌شدن چتر شما کمک کرده و این ویژگی را دارد که هر‌گاه نیاز داشتید بتوانید چتر خود را بشویید. ستون تلسکوپی چتر شوان مدل چاووش به شما این امکان را داده است تا بتوانید آن را جمع کرده و در اندازه‌ای بسیار کوچک همراه خود داشته باشید تا هر‌گاه نیاز به استفاده از آن داشتید چترتان همراه شما باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

 

منبع متن: digikala