پاوربانک P20000D ساخت شرکت «ای‌دیتا» (ADATA) از مدل‌های پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شود که با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت عرضه شده و قابلیت‌های متنوعی دارد. صفحه‌نمایش دیجیتالی دقیقی روی بدنه‌ی این دستگاه تعبیه شده که میزان باتری باقی‌مانده را نشان می‌دهد. همچنین چراغ‌قوه‌ای از نوع LED برای این محصول در نظر گرفته شده که در شرایط خاص استفاده می‌شود و این دستگاه را کارآمدتر کرده است. دو درگاه شارژ برای این مدل طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد هم‌زمان دو دستگاه را شارژ کند. با توجه به ظرفیت بالای این پاوربانک این تصمیم کاملا منطقی است. بدنه‌ی دستگاه به شکلی مقاوم طراحی شده است که تا حدی آن را در برابر ضربه مقاوم می‌کند.

طراحی و کیفیت ساخت

پاوربانک P20000D بدنه‌ای تمام‌مشکی دارد و در قالبی مستطیلی با گوشه‌های منحنی طراحی شده است. این پاوربانک لبه‌های تیزی ندارد و ازاین‌رو بسیار خوش‌دست است. شاید اولین نکته‌ی مهم در خرید پاوربانک، وزن و شکل آن باشد. هیچ‌کس مایل نیست دستگاهی سنگین و زمخت را با خود حمل کند. از این رو دستگاه‌های سبک‌تر، کم‌حجم‌تر و شیک‌تر از محبوبیت بیشتری در میان کاربران برخوردار هستند. پاوربانک P20000D وزنی برابر با ۴۵۰ گرم دارد که با توجه به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه قابل توجیه است.

پاوربانک P20000D

شعار شرکت ADATA در ساخت محصولاتش این است که ظرفیت و قدرت زیاد باید با کیفیت خوب همراه باشد. از این رو در ساخت P20000D هم از باتری‌های داخلی کیفیت بالا بهره می‌برد که بارها مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و از درجه‌ی اطمینان بالایی بهره‌مند هستند. قاب محافظ این پاوربانک به‌گفته‌ی شرکت سازنده در برابر آتش، ضربه و شوک مقاوم است و همچنین در استفاده‌ی طولانی‌مدت کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند.

پاوربانک P20000D

صفحه‌نمایش

تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها، روز‌به‌روز در حال قدرتمند شدن هستند و به کاربران اجازه می‌دهند تا از کیفیت بهتر لذت برده و رسانه‌ها و بازی‌های متنوع را با کیفیت HD تجربه کنند. با این حال، کیفیت و قدرت پردازشی بالاتر این گجت‌های هوشمند به معنای مصرف باتری بیشتر است و بسیاری از کاربران در میان روز با باتری تمام‌شده روبه‌رو می‌شوند. در این شرایط است که پاوربانکی مانند P20000D بسیار کاربردی است. این پاوربانک نه تنها ظرفیت بسیار زیادی دارد، بلکه به صفحه‌نمایشی کوچک و شیک مجهز شده است که میزان شارژ باقی‌مانده در پاوربانک را نمایش می‌دهد. میزان شارژ باقی‌مانده در دستگاه به‌صورت درصد از صفر تا صد نمایش داده می‌شود. مزیت این صفحه‌نمایش این است که میزان دقیق باتری را نمایش می‌دهد. در مدل‌های دیگر این میزان توسط چندین چراغ نمایش داده می‌شود که در مقایسه با اعداد صفر تا صد بسیار مبهم است و درصورتی‌که دستگاه، سه چراغ را از مجموع چهار چراغ نمایش دهد، شارژ دستگاه می‌تواند هرجایی بین ۵۱ تا ۷۵ درصد باشد.

ظرفیت

شاید تابه‌حال از پاوربانک‌هایی با ظرفیت‌های ۵۰۰۰ یا ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده‌اید. قاعدتا هرچه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد، بهتر است؛ اما ظرفیت بالاتر عیب درخور توجهی دارد و آن ابعاد بزرگ و وزن زیاد است. ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی P20000D می‌تواند یک تبلت با ظرفیت عادی را ۱٫۸ بار شارژ کند. تلفن‌های همراه هوشمند با ظرفیت‌های باتری معمول هم می‌توانند حدود ۶ بار شارژ شوند. ظرفیت زیاد پاوربانک شاید بتواند تا چندین روز، تلفن همراه هوشمند شما را شارژ کند و فقط هر چند روز یک بار مجبور باشید، پاوربانکتان را شارژ کنید.

پاوربانک P20000D

درگاه شارژ دوگانه

پاوربانک P20000D به دو خروجی شارژ با شدت‌جریان کلی ۲٫۱ آمپر مجهز شده است. خروجی شارژ دوگانه این امکان را به کاربر می‌دهد که درآن‌واحد دو دستگاه را شارژ کند و برای شارژ دستگاه دوم منتظر شارژ شدن دستگاه اول نباشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی بسیاری از افراد دارای چندین گجت مثل گوشی‌های هوشمند و تبلت هستند. در نتیجه تعبیه‌ی خروجی دوگانه در پاوربانک امری بسیار هوشمندانه و کاربردی محسوب می‌شود.

پاوربانک P20000D

محافظ هوشمند چندلایه

پاوربانک P20000D کاملا ایمن طراحی شده است. هر دستگاهی که دارای باتری باشد، درواقع دارای مواد شیمیایی حساسی در ساختار خود است که به‌رغم استفاده‌ی مفید در صورت بازشدن و ضربه می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ازاین‌رو تولیدکنندگان باتری به کاربران اکیداً توصیه می‌کنند تا باتری‌های از کار افتاده‌ی خود را در سطل زباله نیندازند و آن‌ها را در اختیار مراکز مخصوص بگذارند تا به صورتی امن بازیافت شوند. پاوربانک P20000D علاوه‌بر شاسی مستحکم خود که آن را در برابر ضربه مقاوم ساخته است، به مدارهای هوشمند داخلی مجهز شده که آن را در برابر، شارژ بیش‌از‌حد، تولید حرارت بیش‌ازحد، ولتاژ و جریان مازاد و دیگر موارد مشابه محافظت می‌کند. تمهیدات امنیتی شش‌گانه‌ی این محصول خیال کاربران را راحت می‌کند.

پاوربانک P20000D

جمع‌بندی

پاوربانک (شارژر همراه) P20000D ساخت شرکت ADATA شارژری کارآمد است که ظرفیت بالایی را برای شارژ ارائه می‌دهد. در نتیجه‌ی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیروی موجود در این گجت می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند با باتری‌های رایج را حدود شش بار شارژ کرد. همچنین صفحه‌نمایش دیجیتالی که روی بدنه تعبیه شده میزان باقی‌مانده‌ی شارژ دستگاه را به‌صورت دقیق بر حسب درصد نمایش می‌دهد. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به چراغ‌قوه‌ی LED آن اشاره کرد که در شرایط اضطراری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این پاوربانک از استانداردهای متنوعی در زمینه‌ی ایمنی خود پاوربانک و همچنین محافظت از دستگاه‌های متصل برای شارژ برخوردار است.

Pros

  • قابلیت شارژ دو دستگاه به طور هم‌زمان
  • نمایشگر LCD برای نمایش وضعیت شارژ باتری و ولتاژ
  • ظرفیت بالای باتری
  • مجهز به چراغ قوه
  • قیمت مناسب و ارزش خرید بالا

Cons

  • ندارد

مطلب شارژر همراه ای‌دیتا P20000D؛ هوشمند، مقاوم، پرظرفیت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala