پاور بانک LUXA2 TX-P2 دستگاهی کارآمد است که همانند دیگر محصولات این شرکت، کیفیت ساخت و ویژگی‌های خوبی را به همراه دارد. می‌توان گفت این دستگاه تمام مواردی را که کاربران در نظر دارند در چنته دارد. ظرفیت بیشتر، خروجی ۲٫۱ آمپر و استاندارد شارژ بی‌سیم Qi آن را به انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل کرده است.

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی تلویزیون OLED ال‌جی E6

b7508730-1b3f-45c5-aa8b-dfb229d537cd

ال‌جی سری E6، از لحاظ کیفیت تصویر، در راس هرم تلویزیون‌ها قرار می‌گیرد. تلویزیون‌های LCD با نور پس‌زمینه‌ی LED به کنار، حتی در میان تلویزیون‌های OLED هم تعداد انگشت‌شماری تلویزیون وجود دارد که بتواند کیفیت تصویری به خوبی سری E6 عرضه کند. ال‌جی تمام امکانات ممکن را در این سری قرار داده که مهم‌ترینشان، پشتیبانی از تمام فرمت‌های HDR برای بهبود کیفیت محتواست. اگر جزو آن دسته هستید که توجه زیادی به قیمت تلویزیون نداشته و صرفا به ‌دنبال بهترین کیفیت تصویر هستند، سری E6 شرکت ال‌جی باید جزو انتخاب‌های اصلیتان باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی  شارژر همراه لوکسا۲ TX-P2

نقد و بررسی

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی سشوار برس دار چرخشی رمینگتون AS8110

13247736-5104-4b80-8612-0abb2bc65700

سشوار برس‌دار چرخشی رمینگتون علاوه‌بر حالت و حجم دادن موها، باعث تقویت و محافظت از آن‌ها نیز می‌شود. قابلیت کراتینه‌درمانی سشوار باعث حفاظت بیشتر از موها شده و وزشدگی موها را کمتر می‌کند. دو درجه‌ی ترکیبی سرعت/دما برای حالت‌دادن به موها و باد سرد برای تثبیت حالت وجود دارد. دو برس گرد با قابلیت چرخش در دو جهت برای حجم‌دادن و ایجاد فر باز بسیار مناسب‌اند. سیم چرخشی با حلقه‌ی آویزان‌کردن، استفاده و نگه‌داری از سشوار را آسان‌تر کرده‌ است. به‌طورکلی باید گفت سشوار رمینگتون AS8110 با قدرت باد خوب و برس‌های کاربردی با پوشش سرامیک کراتین برای حالت‌دادن سریع و آسان موها انتخاب مناسبی است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

 

نقد و بررسی اتو بخار تفال FV5350

13e5be1c-f456-461b-8c4f-1a52f7410e02

اتوبخار FV5350، تولید‌شده تحت برند تفال، ساخت کشور فرانسه است. این اتو یک دستگاه با کیفیت و قوی است. و طراحی بسیار زیبایی دارد. توان ۲۴۰۰ واتی، آن را در رنج محصولات پرقدرت این گروه قرار می‌گیرد. غیر از قطع‌کن خودکار باقی تکنولوژی‌های روز بازار همچون سیستم ضدچکه، رسوب‌زدایی خودکار و بخار عمودی در این دستگاه وجود دارد و در مجموع دستگاهی کارا محسوب می‌شود که می‌تواند یک گزینه خوب برای قرارگیری در سبد خرید باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی  اسپیکر بنگ اند آلفسن Beoplay A1

5983a8e0-2f25-4468-8ef0-a5719835590b

اسپیکر Beoplay A1 یک سیستم صوتی حرفه‌‌ای برای پخش موسیقی است که به دو صورت باسیم و بی‌سیم به پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود. این اسپیکر شرکت بنگ اند آلوفسن به دلیل نوع طراحی، دایره‌ای به ‌صورت ۳۶۰ درجه در محیط پخش می‌کند. به کمک نرم‌افزار ارائه‌شده برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توان با توجه به نوع موسیقی آن‌ را شخصی‌سازی کرد. اسپیکر قابل‌حمل Beoplay A1 انرژی خود را از طریق یک باتری داخلی قابل شارژ تأمین می‌کند که به کمک آن می‌توان تا ۲۴ ساعت به‌طور مستمر به پخش موسیقی پرداخت.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی خودروی کیا Optima GT-Line فول اتوماتیک سال ۲۰۱۷

e92b6271-fe29-4a55-9939-b5b1ca761e6f

براساس ادعای شرکت کیا، شاسی این خودرو از نوع فولاد فوق‌مقاوم است که خودروی اپتیما ۲۰۱۶ را موفق به دریافت پنج ‌ستاره در تست تصادفات از سازمان ‌NHTSA‌‌ (اداره‌ی ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا) کرد که بیشترین رتبه‌ی امنیت را در تمام تست‌های تصادف به این خودرو اختصاص می‌دهد. از امکانات این مدل می‌توان به سیستم گرمکن و سردکن صندلی‌ها، رادار بین ‌خطوط، رادار جانبی، صندلی‌های جلوی ۱۰حالته، سقف پانوراما و آپشن‌های تاثیرگذار دیگر اشاره کرد. یکی از مزیت‌های این مدل، سیستم کمکی پارک هوشمند آن است که با عملکرد دقیق سنسور‌ها و دوربین‌های جلو و عقب خودرو، در پارکی دقیق و راحت به شما کمک می‌کند. سیستم صوتی اپتیمای ۲۰۱۶ سیستم‌ «Harman Kardon» ‌با ۱۰ بلندگو است. هر خودروی اپتیما به‌طور استاندارد به مسیریاب الکترونیکی، ست کامل کیسه‌های هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل فشار باد تایر مجهز است. فضای داخلی اپتیما بسیار راحت و جادار است؛ ‌طوری‌که صندلی‌های راحتی و نرمی دارد. درکل کیا اپتیما ۲۰۱۶ با‌توجه به قیمت و قابلیت‌ها و کیفیت ساخت بسیار خوب، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گیتار آکوستیک یاماها مدل F310

22d84848-25fc-4121-9516-41ee41cabb33

اگر به دنبال یک گیتار آکوستیک باکیفیت و درعین‌حال ‌به‌صرفه هستید، گیتار آکوستیک «یاماها» مدل «F310» می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. صفحه‌ی رویی این گیتار از چوب صنوبر ساخته شده که در عین سبکی، رزونانس بالایی دارد و صدای زیبایی تولید می‌کند. در ساخت کناره‌ها و پشت این گیتار از چوب مرانتی استفاده شده که به دلیل شخصیت صدایی خوبش، در ساخت گیتار‌های صنعتی بیشترین استفاده را دارد. تن صدای چوب مرانتی به رسایی و زنگ‌داری چوب یکپارچه نیست؛ ولی استحکام و مقاومت زیادش، آن را برای یک ساز آموزشی مناسب‌تر می‌سازد. این گیتار بدنه‌ای به شکل Dreadnought دارد که به لحاظ تاثیر مثبت در انتشار صدا، یکی از شکل‌های گیتار آکوستیک محبوب و معمول است. دسته‌ی گیتار از جنس چوب محکم ناتو ساخته شده و صفحه‌ی انگشت‌گذاری آن از جنس چوب روزوود است. گیتار آکوستیک سیم‌فلزی گونه‌ای مدرن از گیتار است. این ساز از گیتار کلاسیک مشتق شده است و برای رسیدن به صدایی بلندتر و روشن‌تر، سیم‌های فلزی در آن به کار می‌رود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ادو تویلت زنانه پرادا مدل Candy Florale حجم ۸۰ میلی لیتر

bdb663ef-6fe8-4344-be89-c337bf015097

از نام این عطر «کندی فلورال» (Candy Floral) کاملا مشهود است که در زمان استفاده از آن بوی گل را احساس خواهید کرد. کندی فلورال با بوی شیرین و خنکش، برای فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. بطری این عطر، بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی شیشه، نشان تجاری پرادا را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ صورتی است و از روی شیشه‌ی آن دیده می‌شود. در بطری مانند یک چتر روی شیشه سوار شده است. پس از اولین اسپری از پرادا Candy Floral روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی لیمو خواهید شد. این ترکیب شیرین و مرکباتی، شادی و نشاط را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از گل صدتومانی ساخته ‌شده‌اند. بوی این نت‌ گلی و شیرین، اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های پایانی خواهند شد. این نت‌ها از کارامل، صمغ بنزویین، عسل و مشک ساخته می‌شوند. این ترکیب شیرین و شکلاتی، هیجان و شادی زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد. خرید عطر پرادا Candy Floral با توجه به حجم ۸۰ میلی‌لیتری، برند شناخته‌شده، بوی شیرین و خنک و شیشه‌ی ساده و محکمش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید، بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه ای مردانه رادو مدل ۶۵۶٫۰۱۳۱٫۳٫۰۱۸

8a92cf67-b180-49c6-a4e4-bc15784508bb

شاید بسیاری از ما برند محبوب و کهنه‌کار «رادو» (Rado) را با ساعت‌های کلاسیک و غالبا رسمی آن بشناسیم؛ اما آنچه بیش از هرچیز با شنیدن این نام برایمان تداعی می‌شود، کیفیت و دقت همیشگی ساعت‌های این برند لوکس است. ساعت مچی عقربه‌ای «Rado 656.0131.3.018» در میان ساعت‌های لوکس این برند مدلی مدرن، امروزی و جوان‌پسندتر از همیشه است و در کنار تمام ویژگی‌های بارز و ارزشمند رادو، با طراحی خاصش توجه بسیاری را به خود جلب می‌سازد. این مدل با توجه به طراحی صفحه در سری «Rado Diamaster Skeleton» این برند دسته‌بندی می‌شود و به موتور اتوماتیک مجهز شده است. طراحی این مدل را می‌توان به صورت خلاصه ظریف، مینیمال و شیک توصیف کرد که با وجود جنس سرامیک بند و بدنه و پشت و روی شفاف بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد. موتور اتوماتیک یا حرکتی «ETA 2892S2» که برای این مدل در نظر گرفته‌اند، بدون نیاز به باتری کار می‌کند و در طراحی آن از ۲۱ سنگ قیمتی استفاده شده است که مزایایی چون استهلاک کمتر و طول‌عمر بیشتر را به همراه دارد. این موتور سوییسی قادر است پس از اولین تکان‌خوردن ساعت که پاندول کوک را به حرکت درمی‌آورد، تا ۴۲ ساعت حتی بدون حرکت به عملکرد خود ادامه دهد. درمجموع اگر قصد دارید یک ساعت لوکس و جوان‌پسند بخرید یا می‌خواهید همسر یا بهترین دوست خود را با هدیه‌ای فوق‌العاده لوکس، جذاب و ماندگار شگفت‌زده کنید، بهتر است به دنبال گزینه‌ی بعدی نباشید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کتاب صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز

649d340f-1508-4fec-9981-26a2e54505fd

کتاب «صد سال تنهایی» اثر گابریل گارسیا مارکز را بهمن فرزانه به فارسی برگردانده است. گابریل گارسیا مارکز در «صد سال تنهایی» سبکی نو را بنیان نهاد و به خاطر این کتاب موفق به کسب نوبل ادبی شد. مارکز در عین واقع‌گرایی و واقع نمایی، عناصر شگفت انگیز دنیای اسطوره و تخیل را به عقاید خاص مردم پیوند داد و اثری متفاوت با دنیای واقعیت یا تخیلِ محض ساخت، این سبک را در اصطلاح رئالیسم جادویی می‌گویند. رمان «صد سال تنهایی» در سال ۱۹۶۵ در شمارگان هشت هزار نسخه و به زبان اسپانیایی در آرژانتین به چاپ رسید که همه نسخه‌های آن در هفتة اول فروخته شد. بعد از گذشت تقریباً پنج دهه از اولین چاپ این کتاب، بیش از سی میلیون جلد از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است و به بیش از سی زبان مختلف ترجمه شده است. کتاب صدسال تنهایی حکایت شش نسل از خانواد های کولی است که محکوم به تنها زیستن هستند. خوزه آرکادیو بوئندیا و اورسولا ایگوآران، زن و شوهری هستند که همراه تنی چند از دوستانشان دهکده خود را ترک می‌کنند تا به جای جدید برسند و سپس دهکده موکوندو را بنیان می‌گذارند؛ دهکده‌ای که در ابتدا بکر و جادویی است، ولی بعد از ارتباط با سایر تمدن‌ها، عناصر خیال از آن دور می‌شود. صدسال تنهایی از زبان سوم شخص حکایت می‌شود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

منبع متن: digikala