همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

‌‌

گوشی موبايل سامسونگ گلکسی اس ۸‌ پلاس

با تمام قابلیت‌های بزرگ و کوچکی که همراه با گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی شده‌اند، می‌توان گفت این گوشی بهترین چیزی است که سامسونگ می‌توانست پس از تجربه‌ی تلخ نوت ۷ معرفی کند. سنت‌شکنی در طراحی‌، استفاده از حسگر عنبیه، طراحی کاملا لوکس با استفاده از شیشه و فلز، صفحه‌نمایشی که نگاه‌ها را خیره می‌کند و از همه مهم‌تر قابلیت‌هایی جدید مثل DeX و Bixby همه نشان از هدف‌گیری سامسونگ برای رسیدن به بالاترین فروش در سال جاری را دارد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

گوشی موبايل اچ‌تی‌سی U Ultra

درمجموع می‌توان گفت پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در ردیف گوشی‌های خوب بازار قرار می‌گیرد. شاید تنها نقطه‌ضعف این پرچم‌دار استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در آن باشد که می‌توان با توجه به قدرت پردازشی بالای تراشه آن را نادیده گرفت. با تمام این تفاسیر و با وجود تمام تلاش اچ‌تی‌سی در ساخت محصولی جدید می‌توان گفت U Ultra از نظر ظاهر و طراحی حرف زیادی برای گفتن ندارد اما می‌توان برای انجام امور بسیاری از جمله اجرای برنامه‌های سنگین، بازی‌های گرافیکی و انجام امور روزمره روی این محصول حساب ویژه‌ای باز کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

گوشی موبايل ال‌جی جی ۶

جدا از تمام قابلیت‌هایی که گوشی LG G6 با نمایشگر عریضش برای کاربران فراهم می‌کند، می‌توان گفت بعد از G3 این اولین گوشی ال‌جی است که به دور از هر حاشیه‌ای تولید شده تا فقط گوشی باشد و نخواهد ویژگی خاصی در آن اعمال شود. این گوشی با نمایشگر عریض، دوربین‌های دوتایی و سخت‌افزار مناسبش می‌تواند از گوشی‌هایی باشد که خرید آن برای عاشقان ال‌جی جذاب است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

گوشی موبايل هواوی P10

خرید یک پرچم‌دار به معنی خرید بهترین گوشی بازار نیست؛ حتی به معنی خرید بهترین گوشی یک برند هم نیست. چیزی که هواوی امسال در P10 به آن توجه داشته، ساخت یک گوشی با نهایت کارایی و بازده ممکن است که کاربر بتواند با اعتماد کامل به تمام قسمت‌هایش، اقدام به خرید آن کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

ميکرودرم خانگي پی‌ام‌دی Classic

ازآنجایی‌که روش میکرودرم ابریژن توسط متخصصان پوست هم انجام می‌شود تردیدی روی اثربخشی آن وجود ندارد. دستگاه «پرسونال میکرودرم» هم مانند دستگاه‌های حرفه‌ای دارای وکیوم است و با مکش پوست به سمت خود علاوه بر جمع‌کردن سلول‌های مرده‌ی پوست، جریان خون را هم افزایش می‌دهد. روی‌هم‌رفته می‌توان گفت پرسونال میکرودرم رنگ و بافت پوست را درخشان، صاف و یکنواخت می‌کند و تا حد خوبی موجب کاهش خطوط و چروک، جای جوش و آکنه و منافذ درشت پوستی می‌شود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

منبع متن: digikala