لنوو با طراحی و ساخت X1 Carbon به همه ثابت کرد که لپ‌تاپ‌های اداری و صنعتی حتما نباید زمخت، سنگین و ضخیم باشد. می‌توان دستگاهی باریک، سبک و با استحکام ساخت که در عین زیبایی و کارایی خوب همراه سرسختی باشد. باتری چهار سلولی لیتیوم‌یون با ظرفیت ۵۱ وات‌ساعت، در شرایط وب‌گردی و اتصال به اینترنت (به گفته‌ی شرکت سازنده) تا ۱۱ ساعت شارژدهی دستگاه را تامین می‌کند و این یعنی لازم نیست هرروز شارژر دستگاه را با خود حمل کنید. این دستگاه فوق‌العاده با بدنه‌ی کربنی تمام روز همراه شما خواهد بود و با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری مناسب نیازهای ساده و نیمه‌حرفه‌ای شما را برطرف می‌کند و اگر محدودیت مالی برای خرید لپ‌تاپ ندارید، این دستگاه خوش‌ساخت از یک کمپانی خوش‌نام را بخرید.

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسپيکر لاجيتک Z533

اسپیکر Z533 طراحی خوبی دارد و به دلیل اینکه جای زیادی هم اشغال نمی‌کند، می‌توانید آن را در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید. اگر دنبال اسپیکری هستید که قیمت آنچنان زیادی نداشته‌باشد و صدای خوبی هم داشته باشد، می‌توانید اسپیکر Z533 را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی به لیست انتخاب‌های خود اضافه کنید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی تلويزيون پاناسونيک سری DX650R

با ورود تلویزیون های هوشمند به بازار، تعریف جدیدی از محبوب‌ترین کالای قرن گذشته ارائه شد. ابزاری که حالا با تعریفی فراتر از آنچه نسل‌های پیش از آن سراغ داشتند ساخته می‌شود. پاناسونیک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سازنده‌های ابزارهای صوتی و تصویری، همواره با تولید و عرضه‌ی پیشرفته‌ترین‌ها نام خود را به ثبت رسانده است. این سری از محصولات پاناسونیک، با بهره‌گیری از پانل‌هایی با کیفیت پخش ۴K و توانایی‌های هوشمند به خوبی توانسته‌اند توجه طرفداران این برند ژاپنی را به خود جلب کنند. کاربری ساده، توانایی‌های جانبی متنوع و قابلیت اتصال به شبکه‌ی جهانی اینترنت، از سری DX650R، تلویزیونی پیشرو و محبوب ساخته است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی پروژکتور اوپتوما S341

برای استفاده‌های تجاری، Optoma S341 یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین دستگاه‌هاست. کنتراست عالی، متون شفاف واضح و نسبت تصویر ۴:۳ این دستگاه را برای پخش اسناد متنی و نمودار به‌ویژه اسلاید‌های پاورپوینت مناسب ساخته است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گوشی موبايل سونی Xperia E5

رقابت بین گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت به‌قدری سخت شده که سازندگان برای برتری محصولاتشان، به سمت استفاده از برخی ویژگی‌های جذاب روی آورده‌اند. راه‌کار سونی برای فروش بیشتر میان‌رده‌هایش مانند E5، استفاده از طراحی بدون حاشیه، پشتیبانی از NFC و دوربین‌های باکیفیت است. این گوشی به خوبی در دست می‌نشیند و طراحی زیبایی دارد، بنابراین می‌تواند حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل کند. همچنین می‌توان روی دوربین‌های باکیفیت و کارآمد آن حساب باز کرد. درمجموع باید E5 را یک گوشی میان‌رده‌ی اندرویدی دانست که ارزش خرید بالایی دارد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کتاب دنياي سوفي اثر يوستين گردر

رمان «دنیای سوفی» نوشته‌ی «یوستین گردر» را «حسن کامشاد» به فارسی برگردانده است. یوستین گردر در ۱۹۵۲ در نروژ به دنیا آمد و دنیای سوفی را در سال ۱۹۹۱ را نوشت. این کتاب با استقبال غیر منتظره ای روبه رو گردید و در همان چند سال اول انتشار به بیش از سی زبان ترجمه شد و تا کنون میلیون‌ها نسخه در جهان فروش رفته است. گردر استاد ساده‌نویسی و ایجاز است. سه هزار سال اندیشه را در ۶۰۰ صفحه می گنجاند و زیرکانه از قول گوته می گوید (کسی که از سه هزار سال بهره نگیرد تنگدست به سر می‌برد) و چه راحت مباحث پیچیده فلسفه غرب را، بی‌آنکه مبتذل شود به زبان ساده و شیوا و همه فهم بیان می کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ساعت مچي عقربه‌اي مردانه کاسيو مدل GST-200CP-2ADR

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو GST-210

ساعت مچی «کاسیو» مدل «Casio GST-200CP-2ADR» از طراحی بی‌نظیر و مستحکم، ترکیب رنگ دوست‌داشتنی و جوان پسند بهره می‌برد و ماندگاری و قابلیت‌های قابل‌توجهی دارد. این مدل از سری ساعت‌های استیل جی‌شاک (G-Steel) است که بدنه‌ی آن با ترکیب استیل و رزین طراحی شده و جایگاه خاصی در نظر طرفداران ساعت‌های اسپرت خواهد داشت. بر روی صفحه‌ی این مدل شاهد طراحی بسیار جذابی از قسمت‌های دیجیتال و آنالوگ هستیم. بند رزینی هم که برای این مدل در نظر گرفته شده، علاوه بر راحتی و ماندگاری عالی، از طرحی جالب و اسپرت برخوردار است که آن را از دیگر مدل‌های این سری متمایز کرده است. از مهم‌ترن کاربردهای این ساعت می‌توان به زمان‌سنج‌های کرنومتری (Stopwatch) و شمارشگر معکوس (Countdown Timer) اشاره کرد. کرنومتر ساعت با دقت ۱/۱۰۰ ثانیه عمل می‌کند و استفاده از آن بسیار ساده است. نور پس‌زمینه‌ی این مدل نه‌تنها از نوع Super Illuminator بوده و روشنایی قابل‌توجهی دارد، بلکه با قابلیت روشنایی خودکار با چرخش مچ هم همراه است. مقاومت در برابر آب هم در این مدل تا فشار ۲۰ اتمسفر در نظر گرفته شده تا هیچگونه نگرانی در خصوص نفوذ آب در موقعیت‌های روزمره یا حتی شنا در آب‌های کم‌عمق وجود نداشته باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ادو پرفيوم زنانه لاليک مدل Le Parfum حجم ۱۰۰ ميلي ليتر

ادو پرفیوم «لو پرفام» (Le Parfum) یکی از عطرهای شرقی و زنانه‌ی «لالیک» (Lalique) است که در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی شد. لو پرفام با بوی شیرین، تند و گرمش برای شب‌های سرد و طولانی پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور و کاربلد «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion) انجام داده است. بطری لالیک لو پرفام بسیار شیک و ساده طراحی شده و روی بطری، نشان تجاری لالیک با رنگ مشکی دیده می‌شود. مایع طلایی‌رنگ درون این بطری مکعبی بسیار از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. دور گردن بطری، یک بند قرمزرنگ بسته شده که با گره زیبایش، جذابیت بطری را دوچندان کرده است. در بطری با شکل مربعی و رنگ سیاه قسمت بالایش، به‌خوبی روی شیشه سوار شده است و خودنمایی می‌کند. پس از اولین اسپری از Le Parfum روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی فلفل صورتی، نارنج و برگ‌بو خواهید شد. این ترکیب سه‌گانه و تند، شادی و هیجان زیادی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، آفتاب‌گردان و بادام تشکیل شده‌اند. این نت‌های گلی و تند، اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل، دانه‌ی تونکا، گیاه جادویی پاتچولی و وانیل ساخته‌ شده‌اند. این ترکیب چوبی و شیرین به کم‌شدن استرس و ایجاد آرامش در شما کمک بسیار زیادی می‌کند. خرید عطر لالیک Le Parfum با توجه به بوی تند و ماندگار، پخش بوی قوی، شیشه‌ی خاص و محکم، برند ارزشمند و قیمت مناسبش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کوادکوپتر سايما مدل X12S Nano

«X12S Nano» کوادکوپتری با ابعاد کوچک اما با قابلیت‌های فراتر از یک اسباب‌بازی است. ثبات و پایداری در پرواز و کنترل راحت با وجود حسگر ژیروسکوپ ۶ محوره، چرخش ۳۶۰ درجه با قابلیت ۳۶۰Eversion و توانایی مقاومت در برابر وزش باد از ویژگی‌های قابل‌ذکر این کوادکوپتر هستند. کوادکوپتر «سایما» مدل « X12S Nano» با طول ۷/۷ سانتی‌متر چهار موتور دارد که قابلیت پرواز را برای آن فراهم می‌سازند. فن‌آوری Gyro به‌کاررفته در این محصول، باعث ثبات و پایداری آن در پرواز شده و هدایت و کنترل ساده‌تری را برای کاربر به همراه می‌آورد. برای پرواز کوادکوپتر در ابتدا به چهار عدد باتری قلمی برای ریموت کنترل نیاز دارید. خود کوادکوپتر از یک باتری داخلی ۳/۷ ولتی با ظرفیت ۱۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که جهت شارژ به ۵۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از هربار شارژ کامل، حدود ۶ تا ۸ دقیقه انرژی پرواز کوادکوپتر را تامین می‌کند. از محتویات بسته‌بندی Speed S5 می‌توان دفترچه‌ی راهنما، ریموت کنترل، کابل شارژ USB، پیچ‌گوشتی و پروانه‌ی یدک برای موتور دم کوادکوپتر را نام برد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی خودروي ام وي ام X33S اتوماتيک سال ۱۳۹۶

شرکت «CHERY» در سال ۲۰۰۵، اولین سری از کلاس نیمه‌شاسی بلند را با نام «Tiggo» وارد بازار کرد. این مدل در ایران با نام «ام‌وی‌ام X33» شناخته می‌شود. نسل سوم این خودرو در سال ۲۰۱۶، با ظاهری کاملا متفاوت و طراحی داخلی زیباتر از قبل راهی بازار شد. ام‌وی‌ام X33S با ظاهری اسپرت‌تر، رینگ‌های آلومینیومی، صندلی‌های چرمی و انتخاب حالت رانندگی اسپرت یا اقتصادی عرضه می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر به حجم ۱۹۷۱ سی‌سی بهره می‌برد که قادر به تولید توانی معادل ۱۳۶ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۱۸۰ نیوتن‌متر است. ام‌وی‌ام X33S با دو گیربکس اتوماتیک CVT و دستی پنج‌سرعته عرضه می‌شود. این خودرو از امکاناتی نظیر سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم مدیریت پیمایش خودرو، سانروف دوحالته، تهویه‌ی هوشمند و دوربین عقب بهره می‌برد. ظرفیت مخزن سوخت این ماشین ۵۵ لیتر و حداکثر سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است. شرکت چری با تقویت شاسی و بدنه‌ی مدل Tiggo 3 و استفاده از فولاد بیشتر در ساخت شاسی خودرو و همچنین بهره‌مندی از چهار کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو، موفق به کسب ۴ ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ی «China NCAP» شد که نسبت به نسل قبلی این خودرو که دارای ۲ ستاره‌ی ایمنی بود، پیشرفت داشته است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

منبع متن: digikala