برای جمع‌بندی این دستگاه بهتر است بار دیگر تمام معایب و مزایای آن را بازبینی کنیم. مزایایی که ارزش خرید این دستگاه را بالا می‌برد عبارتند از، طراحی و کیفیت ساخت قابل قبول، قیمت و عملکرد عالی که به لطف آخرین نسل پردازنده‌ی مرکزی ساخت اینتل و نسل دهم پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا محقق شده است و طول عمر بیشتر باتری در میان لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی. از معایبی که هنگام خرید باید به آن‌ها فکر کرد می‌توان به صفحه‌نمایش با پنل TN، روشنایی کم صفحه‌نمایش و محدود بودن زاویه‌دید و محل قرارگیری پورت‌ها اشاره کرد. در انتها باید گفت این لپ‌تاپ برای کسانی مناسب است که می‌خواهند لپ‌تاپ مخصوص بازی‌ای داشته باشند که عملکرد آن به ظاهرش برتری داشته باشد و جیبشان را هم خالی نکند.

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی لپ‌تاپ ايسر Aspire VX5-591G

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسپيکر کريتيو SBS A520

اسپیکرهایی مثل SBS A250 کریتیو می‌توانند به خوبی نیاز مالتی مدیای یک کامپیوتر خانگی را پوشش دهند. این اسپیکر با در اختیار داشتن پنج عدد ستلایت می‌تواند تمام کانال‌های صوتی را پخش کند و صدایی همه‌جانبه را در اختیارتان قرار دهد. ساب ووفر اسپیکر هم با پخش صدایی کوبنده خواهد توانست عطش بیس دوست‌داران موسیقی را برطرف کند و تجربه‌ای دلپیذیر و خاص به وجود بیاورد. فیلم دیدن و بازی کردن روی کامپیوتری که این سیستم صوتی را در کنار خود دارد، به مراتب بهتر از چیزهایی دیگری است که تا بحال تجربه کرده‌اید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گوشی جی‌ال‌ايکس Maad Plus

«ماد پلاس» یکی از برترین گوشی‌های شرکت GLX که از پیشرفت سریع و خوب این شرکت ایرانی نوید می‌دهد. این گوشی، با وجود قیمت مناسبی که دارد، امکانات خوب و کاملی را به‌عنوان یگ گوشی رده‌میانی در اختیار کاربرش قرار می‌دهد. برای کاربرانی که به‌دنبال یک گوشی به‌صرفه با نمایشگر بزرگ برای انجام کارهایی مثل گشت و گذار در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماشای فیلم هستند، گوشی GLX Maad Plus می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. به‌علاوه، تراشه‌ی این گوشی، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۴G را هم فراهم می‌کند که در این بازه‌ی قیمتی، مورد کمیابی به حساب می‌آید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی پروژکتور کاسيو XJ-V1

پروژکتور EcoLite XJ-V1 ساخت شرکت کاسیو نیبت به دیگر مدل‌های هیبریدی لیزری/LED مانند Signature XJ-M141 قیمت مناسب‌تری دارد و ارزان‌ترین مدل این شرکت با این فناوری است. این دستگاه عملکرد خوبی در پخش اسناد متن و اسلاید‌های پاور پوینت دارد اما فکر تماشای ویدیو را با این دستگاه از سر بیرون کنید. همچنین برای پایین نگه داشتن قیمت برخی از ویژگی‌های دستگاه در خط تولید حذف شده‌اند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی تلويزيون پاناسونيک ۴۳DS630R

طراحی این سری از تلویزیون ها پاناسونیک به گونه‌ای است که حسی شبیه به معلق بودن در فضا را القا می‌کند. پایه‌ها از طریق ستون صفحه نمایش را در هوا معلق نگه داشته و به صفحه نمایش استقلالی چشم نواز بخشیده است. ظاهر شناورگونه‌ی صفحه نمایش این تلویزیون، علاوه بر به رخ کشیدن طراحی مدرن، باعث می‌شود تا کاربر بتواند به خوبی بر روی قاب نمایشگر تمرکز کند.  با ورود تلویزیون های هوشمند به بازار، تعریف جدیدی از محبوب‌ترین کالای قرن گذشته ارائه شد. ابزاری که حالا با تعریفی فراتر از آنچه نسل‌های پیش از آن سراغ داشتند ساخته می‌شود. پاناسونیک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سازنده‌های ابزارهای صوتی و تصویری، همواره با تولید و عرضه‌ی پیشرفته‌ترین‌ها نام خود را به ثبت رسانده است. این سری از محصولات پاناسونیک، با بهره‌گیری از پانل‌هایی با کیفیت فوق‌العاده و توانایی‌های هوشمند به خوبی توانسته‌اند توجه طرفداران این برند ژاپنی را به خود جلب کنند. کاربری ساده، توانایی‌های جانبی متنوع و قابلیت اتصال به شبکه‌ی جهانی اینترنت، از سری DS630R، تلویزیونی پیشرو و محبوب ساخته است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

منبع متن: digikala