تقریبا ۳ ماه به معرفی گوشی‌های اس ۱۰ سامسونگ باقی مانده و فقط چند روز پس از انتشار رندرهای همه‌جانبه از طراحی مدل پلاس اس ۱۰، حالا عکسی منتشر شده که گفته می‌شود این گوشی را در حال آزمایش در یکی از کارخانه‌های سامسونگ نشان می‌دهد.

گلکسی اس 10

مانند نمونه اولیه گوشی ۵G سامسونگ که چند روز پیش عکس آن منتشر شد، شاهد یک بریدگی نمایشگر عجیب در گوشه‌ی بخش فوقانی نمایشگر هستیم. اگرچه این بار، دوربین سلفی دوگانه در آن‌ها تعبیه شده است. با توجه به نازک بودن حاشیه‌های فوقانی و پایینی، احتمالا برای مدل نهایی مدل پلاس گلکسی اس ۱۰ هم شاهد چنین حاشیه‌هایی خواهیم بود. اما از لحاظ حاشیه‌های مربوط به طرفین نمایشگر، به‌نظر نمی‌رسد به طرح نهایی گوشی راه پیدا کنند. زیرا طبق گزارش‌های مختلف، سامسونگ بار دیگر می‌خواهد از لبه‌های خمیده استفاده کند.

عکس‌های مربوط به پنل پشتی نمونه اولیه این گوشی متاسفانه منتشر نشده‌اند. اما با توجه به اینکه گوشی مذکور در حال آزمایش دوربین است، پس احتمالا در پنل پشتی دوربین چهارگانه قرار دارد که به‌صورت عمودی چیده شده است.

مدل پلاس گلکسی اس ۱۰ به احتمال زیاد در اواخر فوریه (اوایل اسفند) در نمایشگاه MWC 2019 رسما معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد و با توجه به منطقه عرضه، مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ خواهد بود. در کنار این موضوع، باید انتظار بهره‌گیری از ۶ گیگابایت حافظه رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید پای مجهز به رابط کاربری One UI بهره می‌برد و انرژی آن را به احتمال زیاد یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

منبع: Phone Arena

The post تصویر نمونه اولیه گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ رویت شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala