ماه گذشته، تصاویر زیادی از پیکسل ۳ لایت منتشر شد که نسخه‌ی میان‌رده پیکسل ۳ محسوب می‌شود. حالا OnLeaks و ۹۱mobiles تصاویر رندر زیادی از پیکسل ۳ لایت ایکس‌ال منتشر کردند که نشان می‌دهد باید منتظر ارائه این گوشی هم باشیم. طبق این رندرها، این گوشی خوشبختانه از جک هدفون بهره می‌برد و فاقد بریدگی نمایشگر است.

در این گزارش آمده که گوشی مذکور مجهز به نمایشگر HD پلاس ۶ اینچی است و در بخش فوقانی آن حاشیه‌ی ضخیمی دیده می‌شود. به‌عنوان مقایسه باید خاطرنشان کنیم پیکسل ۳ ایکس‌ال از نمایشگر ۶.۳ اینچی بهره می‌برد. از آنجایی که بسیاری از کاربران دل خوشی از بریدگی نمایشگر عظیم این گوشی نداشتند، فقدان آن خبر خوشی برای بسیاری از طرفداران گوشی‌های پیکسل محسوب می‌شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید رندر ۳۶۰ درجه آن را مشاهده کنید. به گفته‌ی نویسندگان، گوگل برای این گوشی به جای استفاده از بدنه شیشه‌ای و فلزی، از بدنه‌ پلی‌کربنات استفاده کرده است.

بر اساس گزارش‌های مختلف، به‌نظر می‌رسد این پیکسل‌های میان‌رده از اسنپ‌دراگون ۶۷۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند. کاربران پیکسل‌های گران‌قیمت در رابطه با مشکلات مدیریت حافظه گزارش‌های زیادی را منتشر کرده‌اند که گوگل در نهایت ناچار به ارائه‌ی آپدیت‌های نرم‌افزاری برای حل این مشکل شد. باید ببینیم گوگل در رابطه با این گوشی‌های میان‌رده می‌تواند این مشکل را حل و فصل کند یا نه.

گفته می‌شود این گوشی‌ها بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت دارند و احتمالا در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۹ معرفی می‌شود. اگر دوربین این گوشی‌ها همانند دوربین موجود در پیکسل ۳ باشد، پس این گوشی‌ها می‌توانند به رقیب قدر گوشی‌هایی مانند وان‌پلاس ۶T و شیائومی می میکس ۳ بدل شوند.

منبع: The Next Web

The post در کمال تعجب تصاویر رندر پیکسل ۳ لایت ایکس‌ال منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala