بالاخره بعد از انتشار انواع و اقسام گزارش‌ها و تصاویر، سامسونگ اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره‌دار خود را معرفی کرد. اگرچه گلکسی A8s گوشی پرچم‌داری نیست، ولی از سخت‌افزارهای قابل توجهی بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم قرار دارد. از لحاظ حافظه داخلی هم باید بگوییم از ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد و در پنل پشتی آن هم سه دوربین ۲۴ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

بدون شک مهم‌ترین مشخصه این گوشی، نمایشگر آن است. گلکسی A8s از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول HD پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. در سمت چپ بخش فوقانی آن، یک حفره قرار دارد که حاوی یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است.

گلکسی A8s

اگرچه در رندرهای منتشر شده این حفره چندان به چشم نمی‌آمد، اما در حقیقت باید بگوییم که حضور آن کاملا محسوس است. به‌خصوص زمانی که پس‌زمینه‌ی آن رنگ روشنی قرار داشته باشد، حضور این حفره بیشتر احساس می‌شود. مطمئنا با بهره‌گیری از حالت تاریک One UI این مشکل تا حد زیادی برطرف می‌شود ولی متاسفانه این گوشی از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد.

گلکسی A8s مانند دیگر میان‌رده‌های سطح بالای سامسونگ، از بدنه شیشه‌ای و فلزی بهره می‌برد. همانند گلکسی A7، دوربین سه‌گانه به‌صورت عمودی چیده شده‌ است. همچنین حسگر اثر انگشت در پنل پشتی تعبیه شده و خوشبختانه این گوشی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

گلکسی A8s

این گوشی به‌زودی در رنگ‌های آبی، سبز و نقره‌ای در بازار چین عرضه می‌شود. سامسونگ در مورد قیمت آن هنوز خبری اعلام نکرده است و در رابطه با احتمال عرضه آن در دیگر کشورها هم فعلا نمی‌توان نظر داد.

منبع: SamMobile

The post گلکسی A8s سامسونگ با نمایشگر حفره‌دار رسما معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala