اواسط سال گذشته بود که شرکت بلک‌بری اعلام کرد که دیگر به تنهایی تلفن‌ همراه هوشمند تولید نمی‌کند، بلکه تصمیم دارد با همکاری کمپانی دیگری به این راه ادامه دهد. شرکت TCL چین هم اواخر سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد برای شرکت بلک‌بری گوشی بسازد. این اخبار را هم‌چون بخش‌هایی از پازل کنار هم گذاشتیم و متوجه شدیم که از این پس با گوشی‌های متفاوتی از شرکت بلک‌بری روبرو هستیم.

گوشی بلک‌بری KeyOne اولین محصول همکاری این دو شرکت شناخته می‌شود. حالا گزارش‌های جدیدی به دست رسیده که از مدل دیگری خبر می‌دهند و احتمالا همین امسال شاهد عرضه آن به بازار هستیم. در این گزارش آمده که این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. هم‌چنین گفته شده که این محصول جدید یک صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی دارد. هنوز اطلاعات دقیق‌تری منتشر نشده ولی با درنظر گرفتن همین جزییات می‌توانیم حدس بزنیم که این محصول یک گوشی میان‌رده بلک بری خواهد بود.

با توجه به همین اطلاعات، حدس زده می‌شود که این تلفن همراه هوشمند احتمالا یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد داشت. این دستگاه هم‌چون دیگر محصولات جدید شرکت بلک‌بری به سیستم‌عامل اندروید مجهز می‌شود؛ چراکه مدتی می‌شود بلک‌بری از فکر ساخت گوشی با سیستم عامل مخصوصش را بیرون آمده است. یکی دیگر از ویژگی های احتمالی این تلفن همراه هوشمند صفحه کلید QWERITY خواهد بود.

برای دانستن اطلاعات کامل از مشخصات تا زمان عرضه این گوشی باید چند هفته‌ای را منتظر بمانیم. با این حال، اگر این گزارش‌ها اطلاعات درستی را لو داده باشند، به نظر شما آیا محصول تولیدی از شراکت این دو کمپانی می‌تواند در بازار گوشی‌های میان رده موفق شود؟

منبع: Ubergizmo

منبع متن: digikala