گفته می‌شود گلکسی M32 با نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد مبتنی بر رزولوشن FHD+ راهی بازار می‌شود. هنوز معلوم نیست که آیا این نمایشگر مانند گلکسی A32 با رفرش ریت ۹۰ هرتز به دست کاربران می‌رسد یا اینکه از رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. باید خاطرنشان کنیم قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست Helio G85 مدیاتک است و کاربران از بین دو مدل ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی باید دست به انتخاب بزنند. در ضمن نباید پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت را از قلم بیندازیم.

گلکسی M32

خریداران این گوشی برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کنند. در پنل پشتی آن شاهد دوربین چهارگانه خواهیم بود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. ابعاد این گوشی ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۹۶ گرم می‌رسد. انرژی این گوشی از طرف باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که بیشتر از ظرفیت باتری مدل ۵G و ۴G گلکسی A32 است.

به نظر می‌رسد تا چند هفته‌ی دیگر سامسونگ از گلکسی M32 رونمایی می‌کند و چند روز قبل هم مشخص شد این گوشی از سرعت شارژ ۱۵ واتی بهره می‌برد. در نهایت باید بگوییم گلکسی M32 در دو رنگ مشکی و آبی راهی بازار می‌شود.

منبع: SamMobile

نوشته مشخصات گلکسی M32 فاش شد؛ منتظر باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala