در طول یک هفته‌ی گذشته خبرهای متعددی پیرامون گوشی گلکسی M32 سامسونگ منتشر شد. محصولی که از قابلیت‌های بسیار خوبی نظیر باتری پرظرفیت، نمایشگر درخشان، دوربین چهارگانه و … بهره می‌برد و می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که بودجه‌ی محدودی دارند، یک انتخاب فوق‌العاده ایدئال در بین گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده باشند.

در خبرهای اخیر رسما به تاریخ رونمایی از گلکسی M32 اشاره نشده بود اما در خبری که امروز منتشر شده شاهد این اتفاق بودیم. اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی رسما در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) رونمایی خواهد شد و احتمالا در همان روز هم در دسترس قرار می‌گیرد. تا به این لحظه از بسیاری از مشخصات این محصول آگاهی داشتیم اما اینبار صفحه‌ی خرید آن در آمازون هندوستان، اطلاعات موثق‌تر و مطمئن‌تری را به نمایش گذاشته است. بنابراین می‌توانیم با قاطعیت بگوییم گلکسی M32 با این مشخصات راهی بازار می‌شود.

اما نکته‌ی قابل توجه و ارزشمند در رابطه با گلکسی M32، نمایشگر فوق‌العاده‌ی آن است. تا یک سال قبل استفاده از نمایشگرهایی با رفرش‌ریت بالا فقط به گوشی‌های بالارده محدود بود اما این روزها حتی پایین‌رده‌ها را هم حداقل با نمایشگر ۹۰ هرتزی شاهد هستیم. گلکسی M32 هم از این قاعده مستثنی نیست و به یک نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز شده. اما این نمایشگر ۶٫۴ اینچی با وضوح +FHD که پنلی از جنس Super AMOLED نیز دارد بسیار درخشان است و بیشینه‌ی روشنایی آن به عدد ۸۰۰ می‌رسد. این یعنی هنگام کار با آن زیر نور آفتاب به مشکل خاصی بر نخواهید خورد.

  • مشخصات فنی گلکسی M32 فاش شد

گوشی سامسونگ گلکسی M32

اما می‌رسیم به دوربین‌ها که در مجموع ۵ سنسور بوده اما چهار سنسور توانایی عکاسی دارند. دوربین سلفی به صورت قطره‌ای در مرکز بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده و سنسوری به بزرگی ۲۰ مگاپیکسل دارد. دوربین‌های روی پنل پشتی هم درون یک ماژول مربعی شکل کوچک قرار گرفته‌اند که به ترتیب شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض، سنجش عمق و ماکرو با اندازه‌های نامشخص می‌شوند. درست مانند آنچه که در گلکسی M42 5G شاهد بودیم. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که در صفحه‌ی خرید این گوشی اشاره‌ای به نوع و اندازه‌ی سه سنسور دیگر نشد اما با توجه به شایعات موثق، می‌توان مطمئن بود فوق عریض، ماکرو و سنجش عمق هستند.

از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به باتری بسیار پرظرفیت آن اشاره کرد که ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. در واقع می‌توان گفت بهره‌مندی از باتری‌های پرظرفیت به نوعی به امضای سامسونگ در تولید گوشی‌های میان‌رده‌ی سری M تبدیل شده چون اکثر نماینده‌های این شرکت از سری M باتری‌های بسیار پرظرفیتی دارند.

گلکسی M32 در ابتدا از طریق آمازون و فروشگاه خود سامسونگ به فروش می‌رسد اما انتظار می‌رود کمی بعد از طریق فروشگاه‌های دیگر و در بازارهای بیشتری شاهد عرضه‌ی آن باشیم. قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده به طور حتم مشخص نیست اما گفته می‌شود با توجه به میزان حافظه‌ی رمی که برای آن در نظر گرفته می‌شود، چیزی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰ روپیه (۲۰۵ – ۲۷۵ دلار) باشد.

منبع: GSMArena

نوشته گلکسی M32 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روز ۳۱ خرداد رونمایی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala