از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می‌توانیم به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. متاسفانه این گوشی از جدیدترین چیپست پرچم‌دار کوالکام که اواخر امسال معرفی می‌شود، بهره نمی‌برد و قرار است با اسنپدراگون ۸۸۸ به دست کاربران برسد. از تفاوت‌های این گوشی نسبت به می میکس فولد می‌توانیم به دوربین زیر نمایشگر و افزایش رفرش ریت اشاره کنیم.

گوشی تاشوی شیائومی

برای یادآوری باید بگوییم که می میکس فولد از نمایشگر داخلی ۶۰ هرتزی و نمایشگر بیرونی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. اما جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی ظاهرا با نمایشگر داخلی ۱۲۰ هرتزی راهی بازار خواهد شد و نمایشگر بیرونی کماکان مبتنی بر رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود.

روی هم رفته به نظر می‌رسد این گوشی مبتنی بر طراحی مشابه می میکس فولد است. مدتی قبل اعلام شد که سامسونگ نمایشگر اصلی این گوشی را تامین می‌کند و شیائومی برای نمایشگر بیرونی با شرکت چینی CSOT قرارداد همکاری امضا کرده است. در حال حاضر هنوز بخش بزرگی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از طرف دیگر معلوم نیست که آیا مانند می میکس فولد صرفا راهی بازار چین می‌شود یا اینکه قرار است به دست کاربران ساکن دیگر کشورها هم برسد.

منبع: MyFixGuide

نوشته شیائومی احتمالا اواخر امسال گوشی تاشوی جدید خود را معرفی می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala