باید خاطرنشان کنیم اولین مدل سری میت در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و از آن زمان هواوی هر ساله نسل جدید این سری را معرفی کرده است. طی ماه‌های گذشته هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکلات فزاینده‌ای مواجه شده و مثلا می‌توانیم به چالش‌های مربوط به تامین قطعات گوشی‌ها اشاره کنیم. اگرچه این شرکت سال گذشته گوشی‌های میت ۴۰ را معرفی کرد، اما گوشی‌های موردنظر در تعداد محدودی راهی بازار شدند.

هواوی میت 50

در رابطه با گوشی‌های P50 هم طبق گزارش‌ها قرار بود مدتی قبل معرفی شوند اما همین مشکلات منجر به تعویق معرفی آن‌ها شده است. در بخش دیگر این گزارش آمده که هواوی حفظ مشتریان فعلی را به‌عنوان استراتژی اصلی خود در پیش گرفته است. در همین راستا هواوی ظاهرا قصد دارد برخی خدمات پس از فروش مانند تعویض باتری و حتی تعویض قطعاتی مانند نمایشگر، مادربرد و دوربین را با قیمت پایین‌تری امکان‌پذیر کند. همچنین یکی دیگر از برنامه‌های هواوی سرعت بخشیدن به انتشار سیستم‌عامل هارمونی برای گوشی‌های خود است.

گفته می‌شود گوشی‌های سری هواوی P50 همراه با سیستم‌عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی راهی بازار خواهند شد. اما هنوز در مورد تاریخ معرفی این گوشی‌ها خبر موثقی منتشر نشده و هواوی هم اعلام کرده به دلایلی که همه می‌دانیم عرضه‌ی این گوشی‌ها به تعویق افتاده است. البته با توجه به مشکلات تامین قطعات، احتمالا سری هواوی P50 هم فقط به صورت محدود به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند.

  • سقوط هواوی؛ آنچه از دست داده‌ایم و آنچه به دست آورده‌ایم

منبع: GizmoChina

نوشته سری هواوی میت ۵۰ احتمالا امسال عرضه نمی‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala