در بخش فوقانی نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. رزولوشن این نمایشگر FHD+ است و حداکثر روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. دکمه‌ی پاور در سمت راست بدنه تعبیه شده که به عنوان حسگر اثر انگشت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلکسی M32

در پنل پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم که برای دوربین اصلی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است. سامسونگ در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه کرده است. کاربران برای این خرید این گوشی می‌توانند بین ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. گلکسی M32 با رابط کاربری One UI 3.1 راهی بازار می‌شود که مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما در جعبه‌ی آن یک شارژر ۱۵ واتی قرار دارد. از دیگر امکانات آن می‌توانیم به داشتن جک هدفون و پشتیبانی از نسل پنجم بلوتوث اشاره کنیم.

کاربران هندی برای خرید مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن باید مبلغ ۲۰۰ دلار بپردازند و مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی هم با قیمت ۲۳۰ دلار راهی بازار این کشور می‌شود. هنوز معلوم نیست که گلکسی M32 چه زمانی به بازار دیگر کشورها راه پیدا می‌کند.

  • پرچم‌داران سری گلکسی S سامسونگ از بدترین تا بهترین

منبع: GSM Arena

نوشته گلکسی M32 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala