در کنار این دو گوشی تاشو، باید انتظار معرفی مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ را هم داشته باشیم که برای نخستین بار از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل Wear OS گوگل بهره می‌برند. بر اساس تصاویر رندر منتشر شده، گلکسی زد فولد ۳ شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد ولی طراحی آن در کل جذاب‌تر شده و همچنین از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ آنپکد

در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ هم ظاهرا مهم‌ترین تغییر آن مربوط به بزرگ‌تر شدن نمایشگر بیرونی است و به همین خاطر دیگر کاربران با نمایشگر بسیار کوچکی سروکار نخواهند داشت. سامسونگ از زمانی که برای گوشی‌های تاشوی خود به استفاده از شیشه‌ی محافظ فوق نازک (UTG) روی آورده، دوام آن‌ها بسیار بهتر شده ولی همچنان در این زمینه ضعف‌های زیادی دارند. باید ببینیم سامسونگ این بار برای افزایش دوام این گوشی‌ها چه اقداماتی را انجام داده است.

از طرف دیگر برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ هم باید بگوییم که بعد از چندین سال بار دیگر به بهره‌گیری از پلتفرم گوگل روی می‌آورند. سامسونگ طی این سال‌ها از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کرد که نسبت به Wear OS مزایای مختلفی را ارائه می‌داد ولی در زمینه‌ی تنوع اپلیکیشن‌ها حرف چندانی برای گفتن نداشت. حالا گوگل و سامسونگ به طور مشترک نسل جدید پلتفرم Wear OS را توسعه داده‌اند و باید ببینیم این سیستم‌عامل جدید می‌تواند کاربران ساعت‌های سامسونگ را راضی نگه دارد یا نه.

سامسونگ آنپکد

همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی واچ ۴ از حاشیه‌ی چرخان بهره می‌برد و گلکسی واچ اکتیو ۴ بدون این مشخصه راهی بازار خواهد شد. در ضمن در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد سامسونگ احتمالا شاهد معرفی نسل جدید هدفون بی‌سیم گلکسی بادز هم خواهیم بود. در هر صورت حدود ۲۰ روز دیگر این مراسم برگزار می‌شود و تا آن زمان بدون شک جزئیات بیشتری از این محصولات فاش خواهد شد.

  • تمام محصولاتی که سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد رونمایی می‌کند

منبع: Sam Mobile

 

نوشته سامسونگ دعوتنامه‌ی رویداد آنپکد ۲۰ مرداد را منتشر کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala