تا کنون شایعات و خبرهای بسیاری از تولید گلکسی S21 FE و مشکلات پیش آمده در روند تولید آن منتشر شده است، اما ظاهرا در نهایت سامسونگ موفق شده بر مشکلات غلبه کند و این گوشی در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار خواهد شد.

نسخه‌ی فن ادیشن پرچم‌دار امسال سامسونگ نسبت به نسل قبل از مشخصات به‌روزتری بهره خواهد برد که به‌نوعی ترکیبی از پردازنده‌ی پرچم‌دار، حافظه‌ی میان‌رده و نمایشگر به‌روز است که با قیمت پایین‌تر، به یک انتخاب ایده‌آل برای طرفداران پرچم‌دارهای اقتصادی تبدیل خواهد شد.

گلکسی S21 FE

انتظار داریم گلکسی S21 FE به نمایشگر ۶/۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. سامسونگ در این نسل هم از یک دوربین سه‌گانه با لنز تله‌فوتو برای زوم اپتیکال استفاده خواهد کرد.

همچنین، گفته می‌شود کره‌ای‌ها با اندکی افزایش حافظه‌ی رم و استفاده از آخرین نسخه‌ی موجود از چیپ کوالکام یا همان اسنپ‌دراگون ۸۸۸ به‌دنبال جذب کاربران بیشتری هستند.

گلکسی S21 FE در ماه اکتبر معرفی خواهد شد

در گزارش‌ها به ماه اکتبر به عنوان زمان عرضه‌ی رسمی گلکسی S21 FE اشاره و اعلام شده است پیش‌فروش این محصول از ۲۰ اکتبر آغاز خواهد شد. رسانه‌ی کره‌ای ETNews هم در گزارش خود اعلام کرده این گوشی در حال آماده‌سازی برای عرضه در ماه آینده‌ی میلادی است.

پس از شایعات فراوان، مشکلات ناشی از کمبود جهانی چیپست‌ها و تاخیرهای ایجاده شده در عرضه‌ی این محصول، سامسونگ بالاخره موفق شد به کمک زنجیره‌ی تامین خود تولید انبوه گلکسی S21 FE را آغاز کند.

پیش از این قرار بود S21 فن ادیشن در ماه اوت و به‌همراه گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در رویداد Unpacked رونمایی شوند، اما در نهایت هیچ اثری از این گوشی روی صحنه دیده نشد.

در ماه ژوئیه مشخص شد که به‌دلیل کمبود قطعات، تولید این محصول متوقف شده و عرضه‌ی آن به تاخیر افتاده است. همین امر باعث شد تا سامسونگ با تردید به این گوشی به عنوان برگ برنده‌ی خود در فصل تعطیلات بنگرد و به گوشی‌های تاشوی ۲۰۲۱ خود امید ببندد.

اکنون که خوشبختانه مشکل کمبود چیپ تا حدی کم شده و شرکت‌ها نسبت به قبل شرایط بهتری دارند، احتمال معرفی گلکسی S21 FE در ماه اکتبر افزایش پیدا کرده، البته کره‌ای‌ها هنوز به زمان دقیقی اشاره نکرده‌اند و همه‌چیز بر اساس احتمال است.

گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده اعلام شده است که با توجه به تقاضایی که برای گلکسی S21 FE وجود دارد، فصل پایانی سال ۲۰۲۱ برای معرفی آن در نظر گرفته شده است.

منبع: Phone Arena

نوشته سامسونگ تولید انبوه گلکسی S21 FE 5G را آغاز کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala