در این گزارش آمده که تغییرات اندک سری آیفون ۱۳ نسبت به نسل قبلی نشانه­ای برای عملی شدن تغییرات بزرگ‌تر در سال آینده هستند. در رابطه با تغییرات سخت‌افزاری هم طی ماه‌های گذشته اطلاعات پراکنده‌ای در مورد سری آیفون ۱۴ مطرح شده است.

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در گزارش‌های خود بارها اعلام کرده که آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس با نمایشگر حفره‌دار راهی بازار می‌شوند. یکی دیگر از افشاگران هم مدتی قبل رندرهای منتسب به آیفون ۱۴ را منتشر کرد. گفته می‌شود در بدنه‌ی سری آیفون ۱۴ دیگر شاهد برجستگی ماژول دوربین نخواهیم بود و در کل ضخامت بدنه بیشتر خواهد بود.

آیفون 14

از طرف دیگر، شایعات مختلف از کنار گذاشتن نسل بعدی آیفون مینی خبر می‌دهند و ظاهرا سال آینده مدل استاندارد با نمایشگر بزرگ‌تری به دست کاربران می‌رسد. شایعات پراکنده‌ای در مورد راهیابی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به گوشی‌های آیفون هم منتشر شده ولی در رابطه با بهره‌گیری سری آیفون‌ ۱۴‌ از این مشخصه هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. یکی از افشاگران اخیرا اعلام کرده که آیفون ۲۰۲۳ از این قابلیت بهره می‌برد و در سال ۲۰۲۴ هم شاهد آیفون تاشو خواهیم بود.

با توجه به اینکه گوشی‌های سری آیفون‌ ‌۱۴ حدود یک سال دیگر معرفی می‌شوند، تا آن زمان بدون شک تغییرات مختلفی عملی می‌شود و به همین خاطر شاید این شایعات به حقیقت تبدیل نشوند. نتیجه‌ی نهایی هر چه که باشد، تمام شایعات و گزارش‌ها از طراحی بسیار متفاوت سری جدید آیفون خبر می‌دهند.

  • آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی؛ جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک

منبع: Engadget

نوشته آیفون ۱۴ ممکن است طراحی کاملا متفاوتی داشته باشد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala