بر اساس اسناد سایت TENAA، ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد. البته یکی از افشاگران مشهور چینی که این اسناد را منتشر کرده، می‌گوید که اطلاعات مربوط به فناوری نمایشگر اشتباه درج شده و گوشی موردنظر مبتنی بر نمایشگر LCD است. در این میان، بهره‌گیری مدل‌های پرو از نمایشگر اولد از طرف شیائومی رسما تایید شده است. همچنین گفته می‌شود حسگر اثر انگشت ردمی نوت ۱۱ در لبه‌ی کناری قرار دارد.

ردمی نوت 11
ردمی نوت 11

در پنل پشتی این گوشی ظاهرا دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این در حالی است که ظاهرا مدل پرو مکس با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به چیپست Dimensity 810 مدیاتک اشاره کنیم. طبق این اسناد، کاربران برای خرید آن می‌توانند بین ۴/۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دست به انتخاب بزند. البته احتمالا شاهد ارائه‌ی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی نخواهیم بود.

انرژی ردمی نوت ۱۱ از طرف باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و اگرچه سرعت شارژ عنوان نشده، ولی می‌توانیم انتظار سرعت ۳۳ وات را داشته باشیم. گفتنی است که مدل پرو مکس از سرعت شارژ ۱۲۰ وات بهره می‌برد. اندازه‌ی این گوشی ۱۶۳٫۵ در ۷۵٫۷۸ در ۸٫۷۵ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۹۵ گرم می‌رسد.

ردمی نوت 11
ردمی نوت 11

در کنار این اطلاعات، شیائومی با انتشار پوسترهایی اعلام کرده که این گوشی‌ها از اسپیکرهای متقارن استریو تنظیم شده توسط JBL بهره می‌برند. این یعنی برای صدای استریو به جای استفاده از اسپیکر مکالمه و اسپیکر اصلی، دو اسپیکر تعبیه شده در بخش فوقانی و پایینی انجام وظیفه می‌کنند. شیائومی فردا (۶ آبان) از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی می‌کند.

منبع: GSM Arena

نوشته ردمی نوت ۱۱ با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۶ اینچی عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala