بر اساس گزارش GalaxyClub، سامسونگ گلکسی M33 5G با شماره مدل SM M336B عرضه خواهد شد و در حال حاضر غول کره‌ای دنیای فناوری بر روی این گوشی کار می‌کند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این گوشی در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. همچنین این شرکت قصد دارد علاوه‌بر این گوشی، گوشی گلکسی A33 که جانشین A32 محسوب می‌شود را نیز در سال ۲۰۲۲ وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند کند.

گلکسی M33 5G سامسونگ

تاکنون هیچ اطلاعاتی از مشخصات رسمی این گوشی منتشر نشده است. بد نیست بدانیم که گوشی گلکسی M32 5G در واقع همان گلکسی A32 است که با نام تجاری متفاوتی به بازار عرضه شده، بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد تا همین استراتژی را بر روی گوشی گلکسی M33 پیاده و آن را با نام A33 عرضه کند. انتظار داریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی گلکسی M33 5G در فضای مجازی منتشر شود.

  • سامسونگ رابط کاربری One UI Book 4 را برای ویندوز معرفی کرد

گلکسی M32 5G با قیمت ۱۶.۹۹۹ روپیه تبدیل به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های ۵G شده است. از این می‌توانیم احتمال دهیم که گوشی M33 5G نیز با قیمت مناسبی در دسترس کاربران قرار بگیرد. به غیر از گلکسی A33 و M33، گفته می‌شود که سامسونگ روی چند گوشی هوشمند جدید به نام‌های گلکسی A13، گلکسی A53 و گلکسی A73 کار می‌کند که احتمالاً همه آن‌ها در سال ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. با این حال، اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر نشده است.

بد نیست نگاهی کوتاه بیندازیم به گوشی M32 5G که خرداد ماه امسال رسما از آن رونمایی شد. این گوشی مجهز به باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و همچنین باید به نمایشگر امولد ۶.۴ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتزی آن هم اشاره کنیم. گلکسی M32 5G برخلاف مدل ۴G خود از تراشه Dimensity 720 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو نسخه‌ی ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌‌‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین می‌توانید از طریق کارت حافظه MicroSD این مقدار حافظه را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

گلکسی M33 5G سامسونگ

در بخش نرم افزاری، گلکسی M32 5G از اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 3.1 پشتیبانی می‌کند و سامسونگ وعده دو سال به روزرسانی سیستم‌عامل را داده است. شما همچنین مجموعه Knox Security سامسونگ و حالت Alt Z را دریافت خواهید کرد. حالت دومی این امکان را به شما می‌دهد تا با فشردن دوبار دکمه کناری، سرعت بین حالت اصلی و خصوصی تغییر حالت دهید. گلکسی M32 5G از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ Infinity-V بهره می‌برد که به نسبت صفحه‌نمایش FullHD+ گلکسی M32 تنزل یافته است. این نمایشگر دارای بریدگی برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است و در قسمت پشتی این گوشی ۴ لنز متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و عمق ۲ مگاپیکسلی سیستم دوربین چهارگانه این گوشی را تشکیل می‌دهند.

باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما در جعبه‌ی آن یک شارژر ۱۵ واتی قرار دارد. از دیگر امکانات آن می‌توانیم به داشتن جک هدفون و پشتیبانی از نسل پنجم بلوتوث اشاره کنیم. این گوشی با قیمت ۲۳۰ دلار در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به فروش می‌رسد.

  • صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی S21 فن ادیشن راه‌اندازی شد

منبع: Gizbot

نوشته گلکسی M33 5G سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala