• ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت پایش فشار خون و نوار قلب معرفی شد

P50 Pocket هواوی

گوشی هوشمند تاشوی P50 Pocket، یک گوشی پرچم‌دار با لولای چند بعدی است که طبق ادعای بسیاری از تحلیلگران رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ تلقی می‌شود. در پنل پشتی این گوشی دو دایره‌ی کوچک دیده می‌شود که یکی از آن‌ها به‌عنوان ماژول دوربین انجام وظیفه می‌کند و دیگری یک نمایشگر ۱.۰۴ اینچی محسوب می‌شود. هواوی P50 Pocket نمایشگر اصلی ۶/۹ اینچی اولد با رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ دارد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر آن هم به ۲۱:۹ می‌رسد. همچنین هواوی اعلام کرده که برای این گوشی یک لولای انحصاری استفاده شده که به لطف آن بعد از بسته شدن گوشی، دیگر شاهد هیچ شکاف و فاصله‌ای بین دو بخش نمایشگر نیستیم.

این شرکت چینی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ ۴G را به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی تاشو در نظر گرفته است. همچنین باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند به ایفای نقش می‌پردازد. در سیستم دوربین این گوشی هوشمند شاهد حضور ۳ لنز هستیم که در یک ماژول دایره‌ای شکل تعبیه شده‌اند. به طور مشخص با یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سروکار داریم که این لنز آخر فقط برای افزایش دقت ثبت رنگ تعبیه شده است. همچنین باید خاطر نشان کنیم که یک لنز سلفی ۱۰٫۷ مگاپیکسلی درون حفره‌ی نمایشگر این گوشی تاشو قرار گرفته است.

  • هواوی میت ۴۰ جدید با تراشه‌ی +Dimensity 1000 مدیاتک در راه است

هواوی P50 Pocket در دو مدل عرضه خواهد شد. نسخه‌ی معمولی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در رنگ‌های مشکی یا سفید با قیمت ۱۲۹۹ یورو عرضه می‌شود. از سوی دیگر، نسخه‌ی پرمیوم این گوشی نیز وجود دارد که توسط طراح مشهور لباس، «آیریس ون هرپن» طراحی شده است. این نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، با رنگ طلایی و با قیمت ۱۵۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

P50 پرو هواوی

گوشی هوشمند هواوی P50 پرو تابستان گذشته وارد بازار چین شد، اما این پرچم‌دار اکنون قرار است به بازارهای جهانی نیز برسد. P50 پرو دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل و نرخ به‌روز‌رسانی ۱۲۰ هرتز است. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در حفره‌ی نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می‌شود. سیستم دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند طراحی زیبایی دارد و باید خاطر نشان کنیم که این شرکت برای توسعه دوربین این گوشی با شرکت لایکا همکاری کرده است. سیستم دوربین هواوی P50 پرو از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در این گوشی دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳/۵ برابری تعبیه شده که البته به لطف استفاده از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، زوم دیحیتالی ۱۰۰ برابری را هم به ارمغان می‌آورد.

در حالی که نسخه‌ی چینی این گوشی از چیپست Kirin 9000 استفاده می‌کند، نسخه‌ی جهانی آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد. انرژی مدل پرو P50 از طرف باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که کاربران برای شارژ می‌توانند از شارژ سیمی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده کنند. این گوشی هوشمند شرکت هواوی تنها در یک مدل روانه بازار می‌شود که آن مدل از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد و همچنین در دو رنگ مشکی طلایی و طلایی کاکائویی با قیمت ۱۱۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • هواوی عینک هوشمند با سیستم‌عامل هارمونی و لپ‌تاپ میت‌بوک X پرو ۲۰۲۲ را رونمایی کرد

منبع: GSMArena

نوشته عرضه‌ی جهانی هواوی P50 پرو و P50 Pocket از امروز آغاز شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala