در پنل جلویی تبلت شاهد نمایشگر ۱۱.۶۱ اینچی هستیم که رزولوشن ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ را ارائه می‌کند و از پنل IPS LCD استفاده می‌کند. رفرش‌ریت این نمایشگر از نوع متغیر محسوب می‌شود ولی حداکثر رفرش‌ریت آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. حداکثر روشنایی پنل ۵۰۰ نیت است که عدد بالایی به حساب نمی‌آید و به لطف حاشیه‌های باریک، این نمایشگر حدود ۸۸ درصد از پنل جلویی را پوشش داده است.

دوربین اصلی این تبلت از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند ویدیو‌های ۴K هم ضبط کند. برای عکس‌های سلفی می‌توانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو‌های ۱۰۸۰p استفاده کنید. در هر طرف لبه‌های بدنه شاهد یک اسپیکر هستیم و بنابراین در کل ۴ اسپیکر انجام وظیفه می‌کنند که از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برند. خود نمایشگر هم از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

انرژی این تبلت از طرف باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با هر بار شارژ، می‌تواند به مدت حدود ۱۴ ساعت انرژی لازم برای پخش ویدیو را تامین کند. به لطف پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی، کل فرایند شارژ در عرض ۸۰ دقیقه صورت می‌گیرد. وان‌پلاس قیمت این تبلت را اعلام نکرده و صرفا اعلام شده که از حدود دو ماه دیگر، فروش آن در برخی کشورها آغاز خواهد شد.

منبع: GizmoChina

نوشته اولین تبلت وان‌پلاس با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala