در پنل جلویی، این دو گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ استفاده می‌کنند که مبتنی بر پنل LCD است. از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو باید به بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۰ واتی اشاره کنیم. بر اساس ادعای HMD، هر دو گوشی از عمر باتری ۳ روزه بهره می‌برند که این یعنی با دوام باتری فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم.

نوکیا C32

حسگر اثر انگشت نوکیا C32 در لبه‌ی کناری قرار دارد که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پنل جلویی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی روبرو هستیم که حتی با ماسک هم می‌تواند تشخیص چهره را انجام دهد. Unisoc SC9863A قلب تپنده‌ی این گوشی است و برای خرید می‌توانید بین مدل‌های دارای ۳ و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید. نوکیا C32 با اندروید ۱۳ راهی بازار می‌شود که البته دو نسخه بعدی اندروید را هم دریافت خواهد کرد. این گوشی با قیمت پایه ۱۲۹ یورو به فروش می‌رسد.

نوکیا C22 برخلاف برادر خود مبتنی بر پنل پلاستیکی است و حسگر اثر انگشت آن در پنل پشتی قرار دارد. دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در کنار آن قرار دارد. دوربین سلفی هم مانند مدل C32 مبتنی بر سنسور ۸ مگاپیکسلی است. برای خرید این گوشی باید حداقل ۱۰۹ یورو بپردازید.

منبع: GSMArena

نوشته نوکیا C22 و نوکیا C32 با عمر باتری ۳ روزه رونمایی شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala