آنر برای این گوشی از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده و همین ماژول دوربین جذابیت آن را دوچندان کرده است. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱/۱.۱۲ اینچی است و بر روی آن لنز دارای دیافراگم F/1.6 تعبیه شده است. بنابراین هم از نظر اندازه‌ی سنسور و هم از نظر دیافراگم لنز، با بهبود قابل توجهی نسبت به نسل قبلی روبرو شده و در نتیجه می‌تواند نور بسیار بیشتری دریافت کند. در کنار آن شاهد اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که دیافراگم لنز آن بزرگ‌تر از نسل قبلی است.

آنر مجیک ۵ پرو

دوربین پریسکوپی هم با تغییر روبرو شده و حالا از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به جای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین زوم اپتیکال ۳.۵ برابری ارائه می‌کند ولی زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری را هم امکان‌پذیر کرده است. در ماژول دوربین همچنین یک سنسور ToF برای بهبود فوکوس و یک سنسور مخصوص برای افزایش دقت ثبت رنگ دیده می‌شود. از نظر امکانات فیلمبرداری، باید بگوییم که این دوربین می‌تواند ویدیو‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را ضبط کند.

آنر مجیک 5 پرو

نمایشگر ۶.۸۱ اینچی این گوشی در هر چهار جهت خمیده شده و به لطف بهره‌گیری از پنل LTPO، می‌تواند رفرش‌ریت متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. رزولوشن نمایشگر ۱۳۱۲ در ۲۸۴۸ پیکسل است و بنابراین با تراکم پیکسلی ۴۶۱ پیکسل در هر اینچ سروکار داریم. در صورت تماشای محتوای HDR، حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود. این نمایشگر ۱۰ بیتی از HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند.

در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر دو سنسور تعبیه شده که یکی از آن‌ها دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور تشخیص عمق قرار دارد. بنابراین در کنار حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، می‌توانید از قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی هم بهره ببرید.

آنر مجیک 5 پرو

قلب تپنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کنند. آنر می‌گوید برای وای‌فای و بلوتوث این گوشی از آنتن‌های خاصی استفاده کرده که عملکرد وای‌فای ۶ را تا ۲۰۰ درصد بهبود می‌بخشند و تاخیر بلوتوث را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهند. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۲۷۰ دلار راهی بازار می‌شود.

آنر‌ مجیک‌ ۵

آنر مجیک ۵ از جهات مختلف شباهت زیادی به مدل پرو دارد ولی طبیعتا سخت‌افزار آن در حد مدل پرو نیست. اول از همه باید به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی اشاره کنیم که اندکی از مدل پرو کوچک‌تر است. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد. از دیگر تفاوت‌های مهم این گوشی با مدل پرو، استفاده از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی است که از سنسور کوچک‌تری بهره می‌برد. در کنار آن اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

چیپست این گوشی مانند مدل پرو اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است ولی کاربران برای خرید این گوشی باید به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنند. باتری آن ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سیمی ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. برای آنر مجیک ۵ خبری از شارژ بی‌سیم نیست. این گوشی با قیمت ۹۵۰ دلار به دست کاربران می‌رسد.

منبع: GSMArena

نوشته آنر مجیک ۵ پرو با دوربین‌های فوق‌العاده و قیمت ۱۲۷۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala