گلکسی A54 یک گوشی با نمایشگر ۶٫۴ اینچی Super AMOLED، وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است که ۲۰۲ گرم وزن دارد. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که در کنار آن یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض از نوع فوکوس خودکار با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو با دیافراگم f/2.4 هم حضور دارند. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که به صورت حفره‌ای روی پنل جلو تعبیه شده است.

گلکسی A54

گلکسی A54 و A34

گلکسی A54 از اگزینوس ۱۳۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که در کنار آن از ۶/۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا هم دیده می‌شود. گلکسی A54 در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و سفید با قیمت پایه‌ی ۴۹۰ یورو (۶/۱۲۸) و قیمت نهایی ۵۵۰ یورو (۸/۲۵۶) در این ماه در اروپا و آسیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی A54 و A34

گلکسی A34

گلکسی A34 اما یک گوشی ۶٫۶ اینچی است اما از لحاظ مشخصات نمایشگر هیچ تفاوتی با بردار گران‌قیمت‌تر خود ندارد. البته جز شکل طراحی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی که به صورت قطره‌ای در مرکز-بالای نمایشگر تعبیه شده است. این گوشی ۱۹۹ گرمی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که گشودگی دیافراگم آن‌ها مشابه سنسورهای A54 است. این گوشی به عنوان قلب تپنده از تراشه‌ی نسبتا ضعیف‌تر دایمنسیتی ۱۰۸۰ (در مقایسه با اگزینوس ۱۳۸۰) بهره می‌برد.

گلکسی A54 و A34
گلکسی A54 و A34
گلکسی A54 و A34

گلکسی A34 در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و نقره‌ای با قیمت پایه‌ی ۳۹۰ یورو (۶/۱۲۸) و قیمت حداکثری ۴۶۰ یورو (۸/۲۵۶) همزمان با A54 در دسترس قرار خواهد گرفت.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژر ۲۵ واتی (درون جعبه قرار ندارد)، استاندارد ضد آب IP67، لرزشگیر اپتیکال دوربین، اندروید ۱۳ سوار بر رابط One UI 5.1 و چهار سال پشتیبانی نرم‌افزاری از جمله قابلیت‌های مشترک دو گوشی به حساب می‌آیند.

منبع: GSMArena

نوشته گلکسی A54 و A34 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala