گلکسی M54 را باید نسخه‌ی سری M گلکسی A54 بدانیم که به تازگی به همراه گلکسی A34 رونمایی شده است. این یعنی به احتمال بسیار زیاد نباید بین این دو گوشی از لحاظ مشخصات فنی و نرم‌افزاری تفاوتی وجود داشته باشد. طبق خبری که به تازگی از سوی وب‌سایت SamMobile منتشر شده، ظاهرا گلکسی M54 قرار است طی همین روزهای آتی رسما رونمایی شود چرا که صفحه‌ی پشتیبانی آن هم در وب‌سایت سامسونگ راه‌اندازی شده است.

در این وب‌سایت، شماره مدل گوشی مورد انتظار سامسونگ (SM-M546B) تأیید و همچنین مشخص شده که گلکسی M54 قرار است از اتصال ۵G بهره ببرد و از دو سیم‌کارت هم پشتیبانی می‌کند. متأسفانه در رابطه با تاریخ رونمایی و عرضه‌ی رسمی این محصول حرفی به میان نیامده اما وقتی صفحه‌ی پشتیبانی آن راه‌اندازی شده، باید خیلی زود رونمایی شود. همچنین معمولا صفحات پشتیبانی اطلاعات سخت‌افزاری را هم به طور کامل لیست نمی‌کنند، در نتیجه نمی‌توانیم به طور موثق بگوییم گلکسی M54 قرار است چه مشخصاتی داشته باشد.

  • مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت

اما با توجه به شایعات موجود، به نظر می‌رسد گوشی میان‌رده‌ی مورد انتظار سامسونگ قرار است دوربین اصلی ۱۰۸ داشته باشد، این در حالی است که در گلکسی A54 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را شاهد هستیم که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد. البته به نظر می‌رسد این قابلیت در دوربین گلکسی M54 وجود نداشته باشد. هرچند در این رابطه چیزی هنوز قطعی نیست.

همچنین گفته می‌شود به عنوان قلب تپنده در این گوشی پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ را شاهد خواهیم بود که ۶/۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم آن را همراهی خواهند کرد. نمایشگر ۶٫۶ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح +FHD، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ واتی هم از جمله سایر مشخصات احتمالی M54 به حساب می‌آیند که البته همه‌ی آن‌ها را در گلکسی A54 هم شاهد هستیم.

به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی A54 را اواخر ماه مارس در برخی از بازارها و در ماه آوریل در بازارهای بیشتری در دسترس قرار دهد. عرضه‌ی گلکسی M54 هم نباید خیلی طول بکشد؛ در بهترین حالت این اتفاق باید همزمان با عرضه‌ی A54 رخ دهد. حال باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه تصمیمی در این رابطه می‌گیرد و طی روزهای آتی چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود.

  • امسال احتمالا خبری از گلکسی S23 فن ادیشن نخواهد بود

منبع: SamMobile

نوشته گلکسی M54 شاید به زودی راهی بازار شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala