سری گلکسی F جز آن دسته از گوشی‌هایی هستند که سامسونگ آن‌ها را برای بازار هندوستان در نظر گرفته است اما با این حال می‌بینیم که برخی از مدل‌ها در بازار  کشور ما هم به فروش می‌رسند. البته در رابطه با اینکه آیا گلکسی F14 هم به بازار کشور ما عرضه می‌شود یا خیر خبری در اختیار نداریم اما این گوشی مثل هر گوشی دیگری از سری گلکسی F به بازار هندوستان عرضه شده و اواخر این ماه رسما در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی F14

گلکسی F14 یک گوشی اقتصادی با مشخصات قابل قبول است. اصلی‌ترین مشخصه‌ی این محصول باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژر سریع ۲۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. نمایشگری که این شرکت کره‌ای برای آن در نظر گرفته از نوع PLS LCD بوده و ۶٫۶ اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است که توسط یک پوشش گوریلا گلس ۵ هم از آن محافظت می‌شود.

به لطف تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۳۰، پشتیبانی از اینترنت ۵G هم در این گوشی دیده می‌شود. تراشه‌ای ۵ نانومتری با ۸ هسته شامل ۲ هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز. در کنار این پردازنده از ۴/۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده شده که از طریق کارت حافظه قابل ارتقا است.

گلکسی F14

  • مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت

روی پنل پشتی این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده که در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو را هم شاهد هستیم. روی بالاترین بخش نمایشگر این گوشی هم یک حفره به صورت قطره‌ای در نظر گرفته شده که سنسوری به بزرگی ۱۳ مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی درون آن قرار گرفته است.

گلکسی F14

به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض، اندروید ۱۳ را سوار بر رابط کاربری OneUI Core 5.1 درون این گوشی شاهد هستیم که مثل هر گوشی اقتصادی دیگری از این سری باید انتظار داشته باشیم تا ۲ سال به سیستم‌عامل جدید آپدیت شود و تا ۴ سال هم آپدیت امنیتی دریافت کند.

با اعلام سامسونگ، گلکسی F14 در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش در تاریخ ۳۰ مارس (۶ روز دیگر) با قیمت ۱۲۹۹۰ روپیه (۱۵۸ دلار) برای مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۴۴۹۰ روپیه (۱۷۶ دلار) برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • گلکسی M54 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

منبع: PhoneArena

نوشته سامسونگ از گلکسی F14 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala