ظاهرا مدیران اپل بر این باور هستند که این هدست به طور گسترده مورد توجه کاربران قرار نمی‌گیرد و بنابراین نمی‌تواند موفقیت آیفون را برای این شرکت تکرار کند. با توجه به این موضوع، آغاز تولید انبوه این گجت به اواسط تا اواخر سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ موکول شده است. طبق تخمین‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد اپل در ابتدا قصد داشته در سال جاری میلادی حدود نیم میلیون واحد از این هدست را راهی بازار کند ولی حالا گفته می‌شود در بهترین حالت حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار واحد از این هدست به دست کاربران می‌رسد.

مدیران اپل به شدت نگران بازخورد ضعیف از طرف کاربران هستند و همچنین نگرانی‌های مربوط به رکورد اقتصاد جهانی، ضعیف بودن سخت‌افزار و وزن هدست هم وجود دارد. در کنار این ضعف‌ها، قیمت بسیار بالای این هدست هم منجر به پایین ماندن آمار فروش آن خواهد شد. طبق تخمین‌های صورت گرفته، این هدست بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار و حتی بیشتر قیمت دارد. بنابراین فقط تعداد اندکی از کاربران این گجت را خریداری خواهند کرد.

مدتی قبل هم نیویورک تایمز گزارشی در رابطه با این محصول منتشر کرد که در آن آمده کارکنان اپل نگرانی‌های جدی در مورد چشم‌انداز هدست واقعیت ترکیبی اپل دارند و برخی از آن‌ها بر این باور هستند که در بین کاربران نیاز جدی برای استفاده از آن وجود ندارد. اپل اعلام کرده که ۱۵ خرداد رویداد WWDC 2023 کار خود را آغاز می‌کند و اگرچه شایعات زیادی در مورد احتمال معرفی این هدست در این رویداد مطرح شده، ولی حالا با این خبر جدید، به نظر می‌رسد نباید انتظار معرفی آن را در این رویداد داشته باشیم.

منبع: MacRumors

نوشته هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی نخواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala