نوکیا C12 پرو عملا همان مدل استاندارد بود ولی با این تفاوت که به جای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. از سوی دیگر C12 پلاس هم همان C12 پرو است ولی از رم و حافظه داخلی کمتری استفاده می‌کند. به طور مشخص، کاربران برای خرید مدل پرو می‌توانند بین دو مدل ۲/۶۴ و ۳/۶۴ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. اما نوکیا C12 پلاس فقط در یک مدل مبتنی بر ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته باید به پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم اشاره کنیم.

شرکت HMD نام کامل چیپست استفاده شده برای این گوشی را اعلام نکرده و فقط اعلام شده که یک چیپست ساخت شرکت Unisoc با ۴ هسته‌ی مبتنی بر حداکثر سرعت ۱.۶ گیگاهرتز است. این یعنی به احتمال زیاد با همان چیپست استفاده شده برای مدل‌های استاندارد و پرو به نام SC9863A1 سروکار داریم. برای افرادی که با شرکت Unisoc آشنا نیستند باید بگوییم که این شرکت در زمینه‌ی ساخت چیپست‌های پایین‌رده فعالیت دارد و به همین خاطر بسیاری از گوشی‌های پایین‌رده از تراشه‌های ساخت این شرکت بهره می‌برند.

نوکیا C12 پلاس

در پنل جلویی نوکیا C12 پلاس شاهد بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن HD+ هستیم و در پنل پشتی آن فقط یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای ثبت عکس‌های سلفی هم باید از دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره ببرید. این گوشی با توجه به توان سخت‌افزاری پایینی که دارد، از نسخه‌ی Go اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و در بدنه‌ی آن می‌توانیم جک هدفون و پورت microUSB هم مشاهده کنیم.

هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی راهی بازار می‌شود ولی می‌دانیم که قرار است با قیمت ۱۰۰ دلار به دست کاربران هندی برسد. این در حالی است که نوکیا C12 پرو با رم ۳ گیگابایتی ۹۰ دلار قیمت دارد.

منبع: GSMArena

نوشته گوشی نوکیا C12 پلاس با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala