مدت‌هاست که خبرهای زیادی در رابطه با گلکسی A24 می‌شنویم. این گوشی قرار است جدیدترین اقتصادی سامسونگ از سری گلکسی AX4 باشد که تاکنون اطلاعات زیادی هم راجع به آن منتشر شده. به عبارتی می‌توان گفت هیچ ابهامی پیرامون این محصول وجود ندارد و فقط باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن به بازار باشیم که تا قبل از امروز خبری قطعی در این باره وجود نداشت.

اما خوشبختانه امروز شاهد حضور گلکسی A24 در وب‌سایت رسمی شعبه‌ی هندوستان سامسونگ بودیم تا بدین ترتیب مطمئن شویم این گوشی قرار است در روزهای آتی راهی بازار شود هرچند در وب‌سایت یادشده تاریخ دقیقی برای این منظور درج نشده است.

گلکسی A24 با شماره مدل SM-A245F/DS شناخته خواهد شد و طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، قرا راست با پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G99 یا اسنپدراگون ۶۸۰ راهی بازار شود. این یعنی در هر صورت گلکسی A24 با این شماره مدل یک گوشی ۴G خواهد بود. البته گفته می‌شود امکان دارد سامسونگ در بازارهای مختلف برای این گوشی از پردازنده‌های مختلفی هم استفاده کند که در هر صورت توان پردازشی آن‌ها تقریبا برابر است.

  • نتیجه‌ی تست باتری گلکسی A54 و A34 منتشر شد

گلکسی A24

این گوشی قرار است نمایشگری ۶٫۴ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز داشته باشد که در بالاترین قسمت مرکزی آن یک حفره به صورت قطره‌ای جهت قرارگیری دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. صحبت از دوربین که شد باید بگوییم روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین را بدون ماژول شاهد هستیم که طراحی شبیه به پرچم‌داران سری گلکسی S23 دارد. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم حضور دارند.

به عنوان منبع تغذیه، برای گلکسی A24 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که می‌توان آن را با شارژر سریع ۲۵ واتی هم شارژ کرد. متأسفانه از این بابت که شارژر یادشده درون جعبه‌ی گلکسی A24 قرار خواهد داشت یا خیر اطلاعی نداریم اما در جعبه‌ی گلکسی A34 و A54 که خبری از شارژر نبود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی A24 با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 به عنوان سیستم‌عامل و رابط پیش‌فرض راهی بازار خواهد شد و احتمالا حداقل ۲ سال به سیستم‌عامل جدید آپدیت خواهد شد.

  • بررسی گلکسی A04 سامسونگ؛ طراحی ساده با شارژدهی بسیار خوب

منبع: GSMArena

نوشته گلکسی A24 در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala