در پنل جلویی با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی روبرو هستیم که از پنل LCD استفاده می‌کند و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ را ارائه می‌کند. با وجود اینکه این گوشی قیمت بسیار پایینی دارد، ولی خوشبختانه این نمایشگر رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. چیپست هلیو G36 به عنوان قلب تپنده‌ی آن انجام وظیفه می‌کند که نسبت به چیپست هلیو A22 موجود در پوکو C50، نسبتا قدرت بیشتری دارد.

پوکو C50 در دو مدل مبتنی بر رم ۲ و ۳ گیگابایتی راهی بازار شده ولی کاربران برای خرید پوکو C51 باید به ۴ گیگابایت رم بسنده کنند. همچنین نباید بهره‌گیری از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را از قلم بیندازیم که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه، امکان افزایش ظرفیت حافظه هم وجود دارد. این گوشی با نسخه‌ی Go اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد و بر اساس ادعای شیائومی، تا ۲ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

پوکو C51

برای ثبت عکس‌های سلفی، باید از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کنید که در بریدگی قطره‌ای شکل تعبیه شده است. همچنین در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۰.۰۸ مگاپیکسلی هستیم. انرژی پوکو C51 از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته با توجه به پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۰ وات، برای شارژ شدن این باتری باید زمان زیادی منتظر بمانید. حسگر اثر انگشت این گوشی در پنل پشتی تعبیه شده است.

کاربران هندی برای خرید این گوشی می‌توانند بین دو رنگ آبی و مشکی دست به انتخاب بزنند و همانطور که گفتیم فقط مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی به فروش می‌رسد که در بازار هند حدودا ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

منبع: GizmoChina

نوشته شیائومی پوکو C51 با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala