یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای گزارش داده که در کشورهای برزیل، مکزیک و دیگر کشورهای آمریکای لاتین، آمار فروش گلکسی S23 حدود ۱.۷ برابر نسل قبلی آن است. از سوی دیگر در اروپا هم فروش گلکسی S23 حدود ۱.۵ برابر نسل قبلی محسوب می‌شود و این در حالی است که قیمت این گوشی در بازار اروپا نسبت به نسل قبلی با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. برخی کارشناسان بر این باور هستند که بخشی از این افزایش فروش، به استفاده‌ی تمام مدل‌های از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بر می‌گردد زیرا چیپست‌های اگزینوس معمولا عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با رقیب اصلی خود ارائه می‌کردند.

در بازار هند و خاورمیانه هم آمار فروش‌ گوشی‌های سری گلکسی S23 به ترتیب ۱.۵ و ۱.۴ برابر نسل قبلی آن‌ها است. سامسونگ طی این مدت موفق شده حدود ۱ میلیون واحد از گوشی‌های سری S23 را در کره جنوبی به فروش برساند که این یعنی در این کشور با رشد خاصی روبرو نشده است. بنا به اعلام سامسونگ، حدود ۶۰ درصد از آمار فروش این گوشی‌ها مربوط به مدل اولترا است و مدل‌های استاندارد و پلاس هم هرکدام ۲۰ درصد از آمار فروش را از آن خود کرده‌اند.

گلکسی S23 اولترا از ویژگی‌های بسیار جذابی مانند دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، عمر باتری طولانی، نمایشگر فوق‌العاده‌ی ۶.۸ اینچی و چیپست بسیار قدرتمند بهره می‌برد و بنابراین طبیعتا با استقبال بیشتری از طرف کاربران روبرو شده است.

  • شیائومی ۱۳ پرو در مقابل گلکسی S23 اولترا؛ بهترین پرچم‌دار اندروید کدام است؟

منبع: Android Police

نوشته گوشی‌های سری گلکسی S23 پرفروش‌تر از نسل قبلی هستند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala