نمایشگر استفاده شده برای این مچ‌بند مانند نسل قبلی ۱.۶۲ اینچ اندازه دارد و از رزولوشن ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل بهره می‌برد و رفرش‌ریت ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. البته حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد که ۱۰۰ نیت بیشتر از نسل قبلی است. بنابراین زیر نور خورشید خوانایی بهتری ارائه می‌دهد.

شیائومی اسمارت بند 8

یکی از مهم‌ترین تغییرات این مچ‌بند، امکان استفاده از آن به‌عنوان گردن‌بند است و حتی کاربران می‌توانند آن را به کفش خود وصل کنند تا اطلاعات دقیق‌تری برای ردگیری حرکات ورزشی ثبت شود. شیائومی اسمارت بند ۸ تا عمق ۵۰ متری می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند و بنابراین طبیعتا برای شناگران گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

وزن بدنه ۲۷ گرم است و از نظر سنسورهای مختلف، تفاوتی با نسل قبلی ندارد و بار دیگر با همان سنسورهای همیشگی روبرو هستیم. به طور کلی این مچ‌بند از بیش از ۱۵۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند. در این میان شیائومی برای این مچ‌بند بازی‌های ساده‌ای مانند سودوکو و ۲۰۴۸ ارائه داده که کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از این بازی‌ها سرگرم شوند. درون مچ‌بند یک باتری ۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که بر اساس ادعای شیائومی، با هر بار شارژ در صورت غیرفعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن، می‌تواند تا ۱۶ روز دوام بیاورد.

شیائومی اسمارت بند 8

مدل ساده‌ی این مچ‌بند با قیمت ۴۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و مدل NFC هم ۴۳ دلار قیمت دارد. شیائومی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول برای بازارهای جهانی را اعلام نکرده است.

منبع: GizmoChina

نوشته مچ‌بند هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ با عمر باتری ۱۶ روزه معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala