نمایشگر ۶.۱ اینچی این گوشی مبتنی بر پنل اولد است و می‌تواند رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را ارائه کند. رزولوشن این نمایشگر FHD+ است و بر روی آن شیشه‌ی محافظ گوریلا کلس ۳ وظیفه‌ی محافظت از نمایشگر را بر عهده دارد. به لطف بهره‌گیری از گواهی IP67، پیکسل ۷a یک گوشی ضدآب به حساب می‌آید. با توجه به میان‌رده بودن گوشی، برای پنل پشتی از پلاستیک استفاده شده ولی فریم استفاده شده فلزی است.

پیکسل 7a

از دیگر ارتقاهای مهم صورت گرفته، باید به بهره‌گیری از چیپست جدید تنسور G2 اشاره کنیم که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. این یعنی از نظر چیپست و رم و حافظه داخلی، تفاوتی با پیکسل ۷ ندارد.

این گوشی به جای بهره‌گیری از دوربین قدیمی ۱۲ مگاپیکسلی، از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که سنسور آن ۷۲ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی است. همچنین در کنار آن دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است. برای ثبت عکس‌های سلفی با این گوشی می‌توانید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنید.

پیکسل 7a

انرژی پیکسل ۷a از طرف باتری ۴۳۸۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. برای اولین بار در بین میان‌رده‌های پیکسل، این گوشی از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند و با سرعت ۱۸ وات این کار صورت می‌گیرد. مانند دیگر گوشی‌های جدید گوگل، این مدل هم بدون شارژر راهی بازار می‌شود و باید این شارژر را به طور جداگانه خریداری کنید.

همانطور که گفتیم در زمینه‌ی رم و حافظه داخلی نمی‌توانید دست به انتخاب بزنید و این گوشی با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. البته این مدل فقط از امواج زیر ۶ گیگاهرتز شبکه ۵G بهره می‌برد و مدل مبتنی بر امواج میلی‌متری شبکه ۵G با قیمت ۵۴۹ دلار عرضه می‌شود.

منبع: GSMArena

نوشته گوگل پیکسل ۷a معرفی شد؛ دوربین فوق‌العاده در گوشی میان‌رده اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala