مدل پرو این خانواده از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند و در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ هستیم. رفرش‌ریت نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. حفره‌ی نمایشگر این گوشی میزبان دو دوربین سلفی است که یکی از آن‌ها از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

آنر ۹۰ پرو

آنر 90

همانطور که گفتیم، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین زوم ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد که البته بیشتر برای ثبت عکس‌های پرتره مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتری استفاده شده ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که به لطف پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات، در عرض ۱۵ دقیقه از ۰ به ۵۶ درصد می‌رسد.

کاربران چینی برای خرید این گوشی می‌توانند از بین ۴ رنگ دست به انتخاب بزنند و مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم ۴۶۵ دلار قیمت دارد. گران‌ترین مدل که از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۵۵۰ دلار راهی بازار چین می‌شود.

آنر‌ ۹۰

مدل استاندارد این خانواده قرار است با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ عرضه شود. نمایشگر استفاده شده برای آن ۶.۷ اینچ اندازه دارد مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن ۲۶۶۴ در ۱۲۰۰ را ارائه می‌دهد. با توجه به حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت این نمایشگر، زیر نور مستقیم خورشید هیچ مشکلی برای استفاده از آن نخواهید داشت.

دوربین سلفی مانند مدل پرو، مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی هم دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی را همراهی می‌کند. همچنین باید به قرارگیری سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین اشاره کنیم. ظرفیت باتری تفاوتی با مدل پرو ندارد ولی این مدل از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

کاربران چینی برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی باید ۳۵۵ دلار بپردازند و مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی هم در این بازار ۴۲۵ دلار قیمت دارد.

منبع: GSMArena

نوشته گوشی‌های آنر ۹۰ و ۹۰ پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی رونمایی شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala