مک بوک ایر جدید اپل یک محصول با ضخامت تنها ۱۱٫۵ میلی‌متر است که تاکنون هم محصولی ۱۵٫۳ اینچی با این ضخامت راهی بازار نشده! در اطراف این محصول پورت‌های متنوعی را مشاهده می‌کنید که شامل ۲ پورت USB-C تاندربولت، مگ‌سیف و جک هدفون می‌شوند. به عنوان قلب تپنده، پردازنده‌ی قدرتمند M2 در آن ایفای نقش می‌کند که پارسال شاهد رونمایی از آن بودیم و پردازنده‌ی کاملا جدیدی به حساب نمی‌آید.

از لحاظ طراحی، محصولی را می‌بینیم که کاملا شبیه به سایر لپ‌تاپ‌های جدید اپل است؛ بدنه‌ای باریک، ناچ روی نمایشگر، حواشی کم اطراف نمایشگر، وزن کم (تنها ۱.۵ کیلوگرم) و ظاهری بسیار زیبا و چشم‌نواز. صحبت از ناچ که شد باید بگوییم درون این حاشیه، یک وب‌کم با وضوح ۱۰۸۰P تعبیه شده تا کیفیت بالایی را هنگام برقراری تماس‌های تصویری تجربه کنید. همچنین شش اسپیکر قدرتمند هم برای آن در نظر گرفته شده تا کیفیت صدای کم‌نظیری را شاهد باشید. بیشینه‌ی روشنایی نمایشگر هم به ۵۰۰ نیت می‌رسد.

مک بوک ایر 15 اینچی

  • ۹ سرگرمی جذاب که کاربران مک‌بوک می‌توانند تجربه کنند

طبق گفته‌های اپل، این لپ تاپ جدید قادر است تا ۱۸ ساعت شارژدهی داشته باشد. همچنین مثل سایر لپ‌تاپ‌های ایر اپل از جمله مک بوک ایر ۱۳ اینچی، خبری از فن خنک‌کننده در این محصول نیست. قیمتی که اپل برای مدل پایه‌ی این لپ تاپ در نظر گرفته ۱۲۹۹ دلار است و از هفته‌ی بعد هم رسما در بازار عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اپل، این محصول حدودا ۱۲ برابری سریع‌تر از آخرین مک بوک ایر مجهز به پردازنده‌ی اینتل اپل است و از لحاظ نگهداری شارژ هم ۵۰٪ از لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی ویندوزی عملکرد بهتری دارد.

  • آی‌پد پرو در برابر مک‌بوک پرو؛ کدام یک را بهتر است بخریم؟

منبع: The Verge

نوشته مک بوک ایر ۱۵ اینچی معرفی شد؛ باریک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala