فایل های SWF یکی از فرمت های رایج برای ایجاد انیمیشن های کم حجم می باشد که البته کاربرد زیادی در وب، منوی دی وی دی ها و آگهی های بازرگانی دارد. تفاوت عمده ای که SWF با دیگر فرمت ها دارد در این است که سایر فرمت ها تصویر را بصورت پیکسل به پیکسل ذخیره می کنند ولی در SWF، تصاویر را بصورت فرمول های ریاضی تعریف می کنند و این باعث کاهش حجم فایل های SWF می شود. به همین دلیل در برخی از سایت های اینترنتی نیز برای بارگذاری سریعتر، از این فرمت استفاده می شود. با این حال برای اجرای این فرمت باید از نرم افزار های خاصی همچون Adobe Flash Player استفاده کرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای اجرای این نوع فایل ها در دستگاه های پخش خانگی، کنسول های بازی، گوشی های موبایل و یا دیگر دستگاه ها به مشکل برخورده باشید و یا نیاز به اعمال تغییراتی در آن ها داشته باشید. برای اینکار شما می توانید فایل های فلش خود را به فرمت های رایج ویدئویی تبدیل کنید و در صورت نیاز تغییرات مورد نظرتان را اعمال نمایید. نرم افزار های مختلفی در این زمینه وجود دارد و امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی یکی از کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

 

iWisoft Flash/SWF to Video Converter نام نرم افزاری کامل در زمینه تبدیل فایل های SWF می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید فایل های خود را به فرمت های رایج ویدیوئی همچون AVI, XviD, DivX, MPG, MPEG1, MPEG2, WMV, MP4, 3GP, FLV, MOV, MPEG-4, H264 تبدیل کنید. این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های SWF را به سایر فرمت های فلش نیز دارا می باشد. همچینین شما می توانید فایل های خود را به تصاویر متحرک gif و یا بصورت تصاویر پشت سر هم در فرمت هایی همچون BMP / PNG / GIF / JPEG ذخیره کنید.  این نرم افزار با وجود امکانات بسیار زیاد از محیط کاربری بسیار ساده ای برخوردار است و شما می توانید بدون داشت دانش خاصی از آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید چند فایل را با هم ادغام کنید و یا فایل های خود را تگ گذاری کنید و لوگو یا متن دلخواه خود را بر روی آنها قرار دهید. کیفیت صدا و تصویر نیز در این نرم افزار قابل تنظیم می باشد و شما می توانید با بهترین کیفیت از فایل های خود خروجی بگیرید و یا با پایین آوردن کیفیت صدا و تصویر حجم آن را کاهش دهید. اگر به دنبال یک نرم افزار مبدل SWF هستید، iWisoft Flash/SWF to Video Converter با امکانات بی شمار خود می توانید گزینه مناسبی در این زمینه باشد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار قدرتمند را از دست ندهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار iWisoft Flash/SWF to Video Converter:

  • قابلیت تبدیل فایل های SWF به تصاویر متحرک GIF
  • قابلیت دانلود فایل های SWF از وب سایت های مختلف
  • قابلیت تبدیل فایل های SWF به فرمت های رایج ویدیوئی همچون AVI, XviD, DivX, MPG, MPEG1, MPEG2, WMV, MP4, 3GP, FLV, MOV, MPEG-4, H264
  • تبدیل فایل های SWF برای اجرا در دستگاه های پخش خانگی ، آی پاد، آی فون، اپل تی وی، PS3، PSP، تلفن همراه، کامپیوتر، کامپیوتر های جیبی، دستگاه DVD، دستگاه VCD، دسنگاه SVCD و . . .
  • تبدیل فایل های SWF به فرمت های رایج صوتی همچون MP3، WAV، WMA، OGG
  • قابلیت تبدیل فایل های SWF به تصاویر تکه تکه در فرمت های BMP، JPG، GIF، PNG
  • قابلیت ذخیر ویدیو هنگامی که شما در حال اجرای یک بازی فلش هستید
  • قابلیت اضافه کردن لوگ، تگ، و متن بر روی فایل ها
  • قابلیت به هم چسباندن چند فایل SWF
  • و . . .