جستجو در رایانه و در سیستم عامل اصلی بر اساس نام فایل و سایر مشخصات فایل تنظیم می شود اما شما قادر به جستجو از طریق محتویات فایل ها نیستید. نرم افزاری که امروز می خواهیم در وب سایت دانلود رایگان به شما عزیزان معرفی کنیم Archivarius 3000 نام دارد که در اصل برای جستجو در رایانه ایجاد و انتشار است، با این تفاوت که قادر است در محتویات فایل های شما نیز جستجو انجام دهد به مانند یک موتور جستجوی اینترنتی قوی می باشد. توسط این نرم افزار شما به راحتی قادر خواهید بود در بین اسناد و ایمیل های خود از طریق وارد کردن متن مورد نظر جستجو انجام دهید که این گزینه برای کسانی که با اسناد و ایمیل های زیادی سروکار دارند بسیار مفید خواهد بود. نرم افزار Archivarius 3000 از 18 زبان مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، یونانی، سوئدی، آلبانی، چک، کروات، مجاری و ... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار شده است.

قابلیت جالبی که در این نرم افزار مهیا شده است امکان جستجوی آن در بین شبکه های محلی (local network) و حتی درایو های قابل جابجایی (مانند CD، DVD) می باشد که باعث می شود تا یک موتور قوی جستجو در اختیار کاربر باشد که قادر است توسط آن در هر بخشی از رایانه به جستجو بپردازد. در معرفی لیست فایل های قابل جستجو توسط این نرم افزار می توان به: فرمتهای رایج اسناد از جمله MS Office، PDF، TXT و ... ، فایل های آرشیو و فشرده از جمله ZIP، ACE، RAR و ... ، ایمیل ها با پشتیبانی کامل از نرم افزار های Outlook, Outlook Express, MS Exchange, Netscape, Thunderbird, PocoMail و The Bat! e-mail messages و ضمیمه های ایمیل و بسیاری دیگر اشاره کرد.

توسط نرم افزار Archivarius 3000 امکان جستجو و بازیابی اسناد با یک کامپیوتر دیگر از طریق اینترنت و از راه دور با استفاده از یک برنامه مبتنی بر وب (مانند مرورگر ها) فراهم می شود و شما در هر جایی قادرید به جستجو بپردازید و فایل و اطلاعات مورد نظر را به دست آورید. نرم افزار Archivarius 3000 نسبت سایر نرم افزار های مشابه برتری بالایی دارد و راه حلی آسان برای حل مشکل جستجوی کامل در رایانه می باشد و شما هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار به صورت کاملا رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار Archivarius 3000 4.54 :

  • امکان جستجو در رایانه از طریق محتوی به مانند یک موتور جستجوی اینترنتی
  • امکان جستجو در بین اسناد و ایمیل ها از طریق وارد کردن متن مورد نظر
  • امکان جستجو در پایگاه داده ها شامل Lotus Notes و Lotus Domino
  • پشتیبانی از فرمتهای رایج اسناد از جمله MS Office،  PDF، TXT و .... در جستجو
  • پشتیبانی از فایل های آرشیو و فشرده از جمله ZIP، ACE، RAR و ... در جستجو
  • جستجو در ایمیل ها با پشتیبانی کامل از نرم افزار های Outlook, Outlook Express, MS Exchange, Netscape, Thunderbird, PocoMail و The Bat! e-mail messages و ضمیمه های ایمیل
  • مکان جستجوی در بین شبکه های محلی (local network) و حتی درایو های قابل جابجایی (مانند CD، DVD)
  • امکان جستجو و بازیابی اسناد با یک کامپیوتر دیگر از طریق اینترنت و از راه دور
  • پشتیبانی از 18 زبان مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی و ...