« نسخه سالم و معتبر PLAZA »

بازی دریاچه قرمز با نام لاتین Red Lake یک عنوان شوتر ترسناک است که توسط Talentplace ساخته شده و در شبکه استیم منتشر شده است. داستان بازی در مورد جلوگیری از وقایع ماوراء الطبیعی است که در حال وقوع است تا انسانیت را نابود کنند.
شایعاتی از یک دریاچه نه چندان دور در یک روستا وجود دارد که واقع در سیبری است، خبرها حاکی از این است که رنگ آب دریاچه تغییر کرده و قرمز شده است! در همان زمان رفتار حیوانات در اطراف آن شروع به تغییر و چیزهای عجیبی در آنجا اتفاق افتاده است. در این میان شما به عنوان یک قهرمان حاضر میشوید و برای یافتن اطلاعاتی از این دریاچه و بررسی محیط اطراف وارد ماموریتی وحشتناک میشوید.
در اواخر بازی وقتی شخصیت بازی دریاچه را پیدا میکند ماموریتی برای پیدا کردن یک مطنقه بزرگ و اکشتافش به وی واگذار میشود، حال تنها هدف شما زنده ماندن است. در طول شب موجودات خزنده‌ای وجود دارند که از دریاچه بیرون می‌ایند همچنین سگ های کشنده که بسیار درنده هستند پس باید تا قبل از غروب آفتاب یک محل امن را برای خواب خود پیدا کنید.
همانطور که ذکر کردیم بازی از خط داستانی طولانی‌ای بهره میبرد و حوادث عجیب و غریب در هر لحظه آن به وقوع میپیوندد همچنین گرافیک بازی در مقایسه با حجم کلی بازی بخوبی طراحی شده است. شما میتوانید این بازی را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :XP
پردازنده :Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz | AMD Athlon 64 X2 5600+ @ 2.8 GHz
گرافیک : GeForce 240 GT | Radeon HD 6570
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 1 GB
هارد دیسک : 2 GB