« نسخه سالم و معتبر SKIDROW »

Dungeon Defenders Eternity یک بازی جدید از سری بازی های tower defense در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط Nom Nom Games ساخته و طراحی شده و شرکت Trendy Entertainment در سال 2015 آنرا در شبکه استیم منتشر کرد.
تکه تکه کردن، شوت کردن و نابودی دشمنان و یا ساخت نیروی دفاعی از وظایف شما در این بازی است. انتخاب کردن سه دوست و ساختن یک تیم از قهرمانان از دوازده کلاس های مختلف با توانایی ها و سیستم دفاعی مختلف و آماده شدن برای یک مسافرت مهیج برای نابودی ارتش بزرگی از دشمنان و دفاع از Etheria از قسمت اصلی و داستانی این بازی است.
پس از انتخاب هیروی مورد نظر خود وارد جنگ شده و رفته رفته وی را لول آپ میکنید، با نابودی دشمنان هیروی شما بر قدرتش افزوده میشود و توانایی و اسکیل های بیشتری را دربرمیگیرد، شما میتوانید هیروی خود را سفارشی سازی کنید که این مورد شامل لباس و یا حتی بستن یک بال برای هیرویتان است. باس های مختلف و غولِ مرحله آخری وجود دارد که باید وی را نابود کنید، این بازی را میتوانید بصورت online co-op را تا سقف 4 نفر تجربه کرد همچنین مپ های مختلف آنلاینی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید و یا مپ های ساخته شده خود را به اشتراک بگذارید. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا و گرافیکی را از دست ندهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :Windows XP
پردازنده :1 Ghz Dual-Core CPU
گرافیک : Graphics Card with Shader Model 3 support, 256 MB video memory
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 1 GB
هارد دیسک : 4 GB