« درخواستی کاربران اف دی ال »

اگر از گیمرهای قدیمی و دارندگان کنسول های نسل پیشین PS1 ,2 باشید بدون شک نام بازی Harvest Moon را میشناسید. یک بازی خاطره انگیز و بسیار زیبا که امروزه سری بازی های Sims بر اساس آن شبیه سازی شده و بازی گرافیکی تری را به کاربر هدیه میدهد. در این پست بازی زیبای Harvest Moon Save The Homeland را برای شما در نظر گرفتیم که این بازی مختص کنسول پلی استیشن 2 بود و در مقایسه با نسخه های پیشین از گرافیک بالاتری برخوردار بود. در بازی Harvest Moon Save The Homeland همانند دیگر نسخه ها شما به عنوان پسر مزرعه دار به پیشرفت در زندگی و کشاورزی خود مشغول میشوید، یعنی زمین خود را برای کشاورزی آماده میکنید، پس از کاشت محصولات آن ها را برداشت میکنید، با فروش محصولات کشاورزی و ... درآمد کسب کنید و نیاز های غذایی و دیگر امکانات خود را فراهم کنید. بازی Harvest Moon Save The Homeland شبیه سازی شده از یک زندگی واقعی است که میتواند ماها و حتی در مدت های بسیار طولانی شما را سرگرم کند.

 

تـــوجـــه:

  • بازی Harvest Moon Save The Homeland مختص کنسول پلی استیشن 2 است ولی شما با نصب امولاتور و یا شبیه ساز PS2 میتوانید آنرا در کامپیوتر اجرا کنید.
  • جهت سهولات کاربران آخرین نسخه از امولاتور PCSX2 (تنها شبیه ساز Ps2 برای PC) را همراه با Bios و Plugin برای دانلود قرار دادیم!