حال با وجود تعداد زیادی از این برنامه‌ها، کدام اپلیکیشن ارزش وقت شما را دارد؟

ما فهرست گسترده‌ای از برنامه‌ها را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانند به شما در مدیریت صورت‌حساب‌های خود در یک مکان، ارائه پشتیبانی از راه دور از مشتری، ترجمه سندی که از خارج از کشور دریافت کرده‌اید، پشتیبان‌گیری از داده‌هایتان یا ساده‌سازی ارتباطات تجاری داخلی کمک کنند.

موضوع این مقاله دیجی‌کالا مگ دقیقا بررسی پنج اپلیکیشن ویژه کسب‌و‌کار در ویندوز ۱۰ است که به شما در کار و بیزینس کمک می‌کنند و زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند. پس اگر شما هم دوست دارید که از آن‌‌ها استفاده کنید، ما را تا انتهای این مقاله جذاب همراهی کنید.

۱) Invoice 360

با Invoice 360، صاحبان مشاغل می‌توانند تمام فاکتورهای خود را در یک مکان ایجاد و مدیریت کنند. آن‌ها با استفاده از این اپلیکیشن امکانات زیر را به راحتی در دسترس دارند. این موارد عبارتند از:

  • می‌توانند مشتریان جدید اضافه کنند.
  • اقلام جدید را به موجودی خود اضافه کنند.
  • قیمتی برای هر کالا در هر زمان تعیین کنند.
  • همچنین می‌توانند به هر فاکتوری که در گذشته تولید کرده‌اند، در بخش تاریخچه برنامه فاکتور ۳۶۰ مراجعه کنند.

همه این موارد از طریق یک رابط ساده “کارت و کاغذ” انجام می‌شود که در آن کارت‌هایی حاوی اطلاعات لیست مشتریان، اقلام موجودی و قیمت‌گذاری شما در سمت چپ قرار دارند. در همان زمان کاغذ که در سمت راست قرار دارد، به صورت‌حساب واقعی اشاره می‌کند که می‌توانید با ارجاع به داده‌های کارت در سمت چپ آن‌ها را ایجاد و یا مشاهده کنید.

برای مدیریت سفارشات شما، این برنامه دو نمای مختلف یعنی پرتره و منظره را ارائه می‌دهد. نمایی را انتخاب کنید که مناسب شما و کسب‌و‌کار شما باشد. پس از ایجاد فاکتورهای خود می توانید آن‌ها را چاپ کنید و به صورت pdf به اشتراک بگذارید. همچنین شما می‌توانید یک نسخه نرم‌افزاری آن را از طریق ایمیل ارسال کنید.

هنگامی که روی سه خط افقی در بالای نوار کناری سمت چپ خود ضربه می‌زنید، چندین گزینه برای افزودن و حذف اطلاعات روی کارت‌های خود خواهید دید. در حالی که می‌توانید اطلاعات موجودی را در بخش موجودی تغییر دهید، منطقه مشتری به شما امکان می‌دهد تا جزئیات مشتریان جدید یا قدیم خود را اضافه و مشاهده کنید و یا تغییر دهید.

به همین ترتیب شما می‌توانید یک الگوی فاکتور انتخاب کنید یا اطلاعات شرکت مادر خود را در تنظیمات تغییر دهید. به‌طور پیش‌فرض گزینه‌های Quote و Estimate خاموش هستند، اما شما می‌توانید آن‌ها را در تنظیمات نیز فعال کنید. این برنامه برای دانلود رایگان است ولی با این حال خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر، این اپلیکیشن ویژه کسب‌و‌کار در ویندوز ۱۰ را از استور مایکروسافت دانلود کنید.

دانلود از مایکروسافت استور

۲) TeamViewer

TeamViewer یک اپلیکیشن ویژه کسب‌و‌کار در ویندوز ۱۰ برای شرکت‌های مبتنی بر خدمات است که پشتیبانی فنی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر کاربر نتواند با پیروی از دستورالعمل‌های متنی ارائه شده توسط پشتیبانی مشتری، مشکل جدی یک سرویس را حل کند، TeamViewer یک جایگزین بسیار فوق‌العاده است.

مشتری شما می‌تواند شناسه و رمز عبور خود را با تیم پشتیبانی مشتری شما به اشتراک بگذارد. بنابراین تیم شما می‌تواند از راه دور به رایانه مشتری متصل شود و مشکل را به طور کامل بررسی کرده و در اسرع وقت آن را حل کند. استفاده از این برنامه بسیار ایمن است و اتصال آن امن است. با این وجود شما به‌عنوان مشتری، باید مطمئن شوید که شخصی که به او دسترسی می‌دهید متعلق به یک شرکت قانونی است و تا زمانی که آن‌ها در حال عیب‌یابی مشکل در سرویس خود هستند، نباید از رایانه خود دور شوید.

دانلود از مایکروسافت استور

۳) T-Translator

بدون تیمی از مترجمان، هیچ تجارت بین‌المللی نمی‌تواند دوام بیاورد. اگر نمی‌توانید برای تیم پشتیبانی مشتری یا مدیریت فروش خود یک مترجم استخدام کنید، می‌توانید از برنامه‌های مترجم ویندوز استفاده کنید. T-Translator یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای شما در این زمینه است. این برنامه ترجمه متن را به بیش از ۸۹ زبان مختلف ارائه می‌دهد و مدیران شما می‌توانند از فرهنگ لغت از پیش بارگذاری شده برای جستجوی ترجمه برای هر چیزی از یک کلمه گرفته تا یک عبارت طولانی استفاده کنند.

علاوه بر ترجمه متنی، این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد که متن را بیان کرده و ترجمه را دریافت کنند. با این حال ترجمه مبتنی بر تشخیص صدا فقط به ۲۱ زبان در این برنامه موجود است. علاوه بر همه موارد قبلی هر اطلاعاتی که در برنامه ترجمه می‌کنید، چه شفاهی و چه کتبی، در تاریخچه برنامه ذخیره می‌شود و می‌توانید اسناد ضروری را برای مرجع در آینده نشان‌گذاری کنید.

این برنامه علاوه بر بهبود ارتباطات شما، به شما امکان می‌دهد تا متن ترجمه شده را از طریق ایمیل، پیام کوتاه و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. رابط کاربری این برنامه بسیار کاربر پسند است و می‌توان کاربر را با آن ظرف چند روز تطبیق داد. استفاده از این برنامه رایگان است. بنابراین اگر تمام کارکنان شما شروع به استفاده از آن کنند، یک ریال هم برای شما هزینه نخواهد داشت. پس اگر به توسعه تجارت خود در سراسر کشور و دنیا فکر می‌کنید، اجازه دهید T-Translator به شما کمک کند.

دانلود از مایکروسافت استور

۴) Slack

ابزار ارتباط داخلی برای عملکرد روان هر کسب‌و‌کاری ضروری است. اگرچه گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد ولی Slack یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. این تنها ابزاری است که برای فعال کردن اعضای تیم خود برای برقراری ارتباط موثر با یکدیگر نیاز دارید. در حالی که مدیران شما می‌توانند گروه‌های چت خصوصی را برای انجام پروژه‌های خاص ایجاد کنند، همچنین آن‌ها می‌توانند کانال‌های جداگانه‌ای را برای هر بخش راه‌اندازی کنند.

همکاری بین بخش‌ها می‌تواند فوراً در اتاق‌های جداگانه اتفاق بیفتد و یک جستجو می‌تواند هر کسی را به شخصی که در شرکت شما به دنبالش است، هدایت و وصل کند. علاوه بر این، ابزار جستجوی مفید به اعضای تیم اجازه می‌دهد تا اطلاعات خاصی را در یک چت، یک گروه خصوصی یا در کل شرکت پیدا کنند. ارسال دعوت‌نامه ایمیلی تنها کاری است که باید هنگام استخدام کارمندان جدید انجام دهید.

تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا آن‌ها در برنامه مستقر شوند. به این ترتیب اگر هنوز از ایمیل برای ارتباط استفاده می‌کنید، باید به سراغ Slack بروید. استفاده از Slack گردش کار کل تیم شما را ساده می‌کند. متاسفانه این برنامه رایگان نیست و برای استفاده کامل از آن، باید مبلغی را پرداخت کنید.

دانلود از مایکروسافت استور

۵) IDrive

در صورت بروز فاجعه مانند حمله بد‌افزار به رایانه شخصی یا نفوذ یک هکر باهوش به شبکه شما، باید حتما یک نسخه پشتیبان از اطلاعات محرمانه خود داشته باشید. اگر این داده‌ها را از دست بدهید، کل کسب‌و‌کار خود را از دست خواهید داد. در چنین حالتی به یک سرویس پشتیبان نیاز دارید که بتوانید برای بازیابی داده‌ها به آن تکیه کنید تا دوباره روی پای خود قرار بگیرید.

IDrive یک انتخاب مورد علاقه و پرطرفدار برای افراد و مشاغل در سراسر جهان است. شما می‌توانید از این سرویس برای پشتیبان‌گیری از کل رایانه‌های خود استفاده کنید. همچنین جایی که فایل‌ها و پوشه‌ها در زمان واقعی همگام‌سازی می‌شوند را ببینید و با ذخیره کردن نزدیک به ۳۰ نسخه قبلی داده‌های خود می‌توانید تا جایی که دوست دارید به عقب برگردید. رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES حریم خصوصی و امنیت شما را تضمین می‌کند.

IDrive در حین تغییر از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند و همچنین می‌توانید فایل‌هایی را که در طول ماه حذف کرده‌اید، بازیابی کنید. اگر بدون پشتیبان‌گیری از داده‌های خود امنیت شرکت خود را به خطر می‌اندازید، IDrive را بررسی کنید. IDrive به صورت رایگان ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبان را به شما ارائه می‌دهد و قیمت طرح‌های شخصی، تیمی و تجاری IDrive را می‌توانید در صفحه قیمت IDrive مشاهده کنید.

دانلود از مایکروسافت استور

جمع‌بندی

شما می‌توانید کسب‌و‌کار خود را با این برنامه‌های ویندوز ارتقا دهید. امیدواریم برنامه‌های موجود در این لیست، فرآیندهای کسب و کار شما را ساده کنند. آن‌ها شما و تیمتان را کارآمدتر می‌کنند و همچنین امنیت کسب و کارتان را افزایش می‌دهند.  اگر همه کارمندان شما از راه دور کار می‌کنند، مطمئن شوید که بهترین راه برای مدیریت تیم از راه‌ دور، استفاده از برنامه‌های مناسب است. ما تلاش کردیم تا در این مقاله پنج مورد از بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی و برای شما بررسی کنیم.

شما تجربه کار با کدام یک از این پنج اپلیکیشن را دارید؟ نظرات و تجربیات خود را در ادامه با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ به اشتراک بگذارید.

  • چگونه با ابزار موشن گرافیک متن‌باز Synfig انیمیشن بسازید
  • چگونه سرعت اینترنت را در ویندوز افزایش دهیم؟

منبع: makeuseof

نوشته پنج اپلیکیشن ویژه کسب‌و‌کار در ویندوز ۱۰ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala