عنوان Darksiders 3 امسال منتشر خواهد شد و استودیوی سازنده‌ی آن یعنی گانفایر گیمز (Gunfire Games) جزئیاتی را از این عنوان مورد انتظار منتشر کرده است. این استودیو اعلام کرده است که صداگذاری شخصیت فیوری (Fury) در Darksiders 3 بر عهده‌ی سیسی جونز (Cissy Jones)، صداگذار با استعداد، خواهد بود. سیسی جونز بسیاری از شخصیت‌های […]

صداگذار شخصیت فیوری در Darksiders 3 مشخص شد

عنوان Darksiders 3 امسال منتشر خواهد شد و استودیوی سازنده‌ی آن یعنی گانفایر گیمز (Gunfire Games) جزئیاتی را از این عنوان مورد انتظار منتشر کرده است.

این استودیو اعلام کرده است که صداگذاری شخصیت فیوری (Fury) در Darksiders 3 بر عهده‌ی سیسی جونز (Cissy Jones)، صداگذار با استعداد، خواهد بود.

سیسی جونز بسیاری از شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی از جمله Delilah در Firewatch، شخصیت Sloane در Destiny 2، شخصیت Joyce Price در Life Is Strange و بسیاری شخصیت‌های دیگر را در عناوینی چون The Walking Dead صداگذاری کرده است.

طرفداران فرنچایز Darksiders برای این عنوان بسیار هیجان‌زده هستند. صداگذاری همیشه یکی از نقاط قوت این مجموعه بوده است و دیدن این‌که اوضاع برای این قسمت از بازی نیز تغییر نکرده به طرفداران امید می‌دهد که بازی فوق‌العاده‌ای در راه است.

توییت زیر را حساب کاربری Darksiders منتشر کرده است:

فیوری که توسط @cissyspeaks با استعداد صداگذاری شده است، آماده‌ی نبرد با دشمنان است!

  • (۲۵ تیر ۱۳۹۷) Darksiders (@darksiders) July 16, 2018

در حالی که بازی هنوز منتشر نشده است، سازندگان قسمتی از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته‌اند. عده‌ای از همین حالا شروع به مقایسه‌ی Darksiders 3 و God Of War از لحاظ سلاح‌هایشان کرده‌اند.

سازندگان اشاره کرده‌اند که بازی God Of War عنوانی AAA است و آن‌ها هنوز شانسی در مقابل آن دارند و این بازی ممکن است در میان طرفداران محبوب شود. آن‌ها گفتند:

عبارت “بازی AAA” به این معناست که تعداد زیادی از متخصصان بر روی یک عنوان برای چندین سال کار کرده‌اند و مبالغ نجومی‌ای صرف کمپین تبلیغاتی آن شده است. اگرچه هنوز برای دیگران هم جایی در بازار وجود دارد. اگر شما یک محصول خوب با ایده‌های جالب و تجربه‌های جدید برای ارائه داشته باشید، می‌توانید موفق شوید. اگر چیزی نظر شما را جلب کند، اگر چیزی در نگاه شما خوب جلوه کند شما آن را انتخاب خواهید کرد و به این موضوع که آیا این یک بازی AAA است یا خیر توجه نخواهید کرد.

به جز این‌ها تریلر منتشر شده نشان داد که چیزهای بسیاری در این بازی وجود دارد که نظر بازی بازان را جلب خواهد کرد.

Darksiders 3 یک عنوان هک ‌اند اسلش است که توسط استودیوی گانفایر گیمز در حال توسعه است. این عنوان در تاریخ ۶ آذر ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa