نمایشهای عنوان جدید God of War تا به الان، راه اندازی مجدد هیجان انگیزی را در ساختار گیمپلی اما نه در داستان آن نشان میدهد. بزرگترین تغییر در نحوهی نمایش بازی زاویه دید دوربین بازی میباشد که اکنون بر روی شانههای شخصیت اصلی قرار دارد که پیامدهای قابل توجهی را در مبارزات و حرکت کردن […]

نمایشهای عنوان جدید God of War تا به الان، راه اندازی مجدد هیجان انگیزی را در ساختار گیمپلی اما نه در داستان آن نشان میدهد. بزرگترین تغییر در نحوهی نمایش بازی زاویه دید دوربین بازی میباشد که اکنون بر روی شانههای شخصیت اصلی قرار دارد که پیامدهای قابل توجهی را در مبارزات و حرکت کردن در بازی به دنبال دارد.
یکی از ترفندهای باحالی که کوری بارلوگ کارگردان بازی سعی کرده است پیاده کند، این است که، دوربین حتی یکبار هم در طی بازی قطع نخواهد شد. به این صورت که از گیمپلی به کاتسین و از کاتسین به گیمپلی این یک شات مداوم خواهد بود. در صحبت با خبرگذاری Eurogamer، کوری بارلوگ دربارهی دلیل پشت این تصمیم توضیح داد.
“آرزو داشتم زمانی که برمیگردم، بیشتر یک داستان شخصی را بیان کنم.” “God of War به صورت سنتی با دوربین سبک دید بالای سینمایی خود شناخته میشود که از نظر من فوقوالعاده است اما ما داشتیم سعی میکردیم به شخصیت بازی کمی نزدیکتر شویم پس متوجه شدیم اگر دوربین به او نزدیک شود جالبتر خواهد بود.”
وی همچنین ادامه داد:
“اصطلاح قطع دوربین برای فیلمها میباشد و آنان به این صورت دربارهی آن گفتگو میکنند. اما بازی ها متفاوت هستند. ما این کار را انجام دادیم بخاطر این که با آن آشنایی داریم و الان متوجه میشوم که انجام ندادن آن برای ما سخت بود. اما این یک چالش بود که من واقعا میخواستم آن را انجام دهم. من به پروژهای که این کار را بر روی آن انجام داده بودم نگاه کردم و حس کردم که این نیز شبیه آن است. مخالفت زیادی با آن وجود داشت، اما از آنجایی که من یکی از بهترین اعضای تیم در این کسب و کار بودم، آن ها همزمان که مخالفت میکردند من فکر میکنم به نوعی میخواستند این چالش دیوانهوار انجام شود.
و خوب آره ، هیچوقت آن موقعیت پیش نیامد که ما بخواهیم کار را ول کنیم و کار کسی دیگر را نشان شما بدهیم. نمایشی که شما مشاهده کردید تیکههایی از بازی را نشان میداد که متاسفانه ما آنان را کنار هم قرار داده بودیم، زیرا میخواستیم عناصر مختلف بازی را نشان دهیم. در بازی اصلی شما به هیچ عنوان چنین شکلی را مشاهده نخواهید کرد. هر چند این به این معنی نخواهد بود که شما همیشه کریتوس را در صفحه نمایش مشاهده کنید زیرا چیزهای زیادی در بازی وجود دارند که به ما انگیزه نگاه کردن به آنان را میدهند، اما ما همیشه در حال نگاه کردن به گذشته و نگه داشتم شکل کریتوس هستیم بنابراین او در همه چیزی که شما مشاهده میکنید حضور خواهد داشت.”
تمام این ویژگیها با عقل جور در میآیند و باعث میشوند که ما برای دیدن نسخهی جدید این سری که با عناوین قبلی آن کم و بیش متفاوت است هیجان داشته باشیم. عنوان جدید God of War سال دیگر به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. همچنین شما میتوانید سری مطالب اخیر مربوط به بازی را از لینکهای مربوطه مشاهده نمایید.
- نظر توسعهدهندگان God of War از اینکه کریتوس به عنوان یک پدر چگونه به نظر میرسد
- حذف شدن کلید زنیها از God of War | بازگشت مبارزات سرعتی و خونین
- آترئوس پسر کریتوس بار اضافی برای او نخواهد بود و ریش کریتوس به صورت زنده پردازش میشود
منبع متن: gamefa