مدیر نوآوری Assassin’s Creed: Origins قصد دارد با طراحی جدید مراحل جانبی، تجربه بهتری را برای بازیکنان و طرفداران این سری فراهم کند. تعداد مراحل جانبی خوب در دنیای گیمینگ همواره کم بودهاست. در برخی بازیهای مختلف مراحل جانبی خوب و کاملی پیدا میشوند اما در بیشتر مواقع تجربه داستانی قدرتمندی ندارند و فقط برای […]

مدیر نوآوری Assassin’s Creed: Origins قصد دارد با طراحی جدید مراحل جانبی، تجربه بهتری را برای بازیکنان و طرفداران این سری فراهم کند.
تعداد مراحل جانبی خوب در دنیای گیمینگ همواره کم بودهاست. در برخی بازیهای مختلف مراحل جانبی خوب و کاملی پیدا میشوند اما در بیشتر مواقع تجربه داستانی قدرتمندی ندارند و فقط برای پر کردن فضای بازی طراحی شدهاند. این اتفاق بیشتر در بازی های جهانباز دیده میشوند، البته اگر عناوینی مانند The Witcher 3 را فاکتور بگیریم. در این میان سری Assassin’s Creed نیز قصد دارد در آینده مراحل جانبی بازیهایش را تقویت کند.
در E3 امسال به طور رسمی گفته شد که Origins شلوغی آیکونها را کاهش میدهد و سیستم جدیدی با نام “quest system” را معرفی میکند.
در گفتوگو با PCGamer ژان گوسدون، مدیر نوآوری Origins گفت:
این یکی از سه ویژگی جدید و مهمی است که برای طراحی مجدد آن زمان زیادی گذاشتهایم. در بازیهای قبلی سری Assassin’s Creed ما چیزی به عوان “mission system” داشتیم. در واقع تمرکز بر روی مراحل بود. مراحل هم در بهترین حالت زمانی تعریف میشوند که آرام و کمکم تعریف شوند، در فصل های مختلف. بنابراین ما یک داستان اصلی داشتیم و مراحل جانبی که از بعد داستانی زیاد غنی نبودند.
گوسدون ادامه داد:
این بار ما یک “quest system” را در نظر گرفتهایم، به مانند بازی های RPG که تعداد زیادی از این مراحل را در دنیای بازی تجربه میکنید، افراد مختلفی را میبینید و هر یک از این مراحل دساتان متفاوتی را تعریف میکنند. در قدم اول ما میخواستیم که جهان بازی را غنی تر کنیم تا بازیکن بتواند با دنیای بازی کاملا ارتباط برقرار کند و آن را درک کند؛ چیزی که در این بازی بسیار مناسب است چرا که جهان مصر باستان بسیار بزرگ. ما تحقیقات زیادی انجام دادیم و در طی این مراحل جانبی به بازیکن این امکان را میدهیم تا دنیای بازی را بهتر درک کند.
Assassin’s Creed: Origins در روز ۲۷ اکتبر عرضه میشود.
منبع متن: gamefa