“تیم ما در عرض یک روز Middle-Earth: Shadow of War را برروی کیت توسعهدهندگان ایکسباکس وان ایکس به اجرا درآورده است” به مانند بسیاری از عناوین تردپارتی Middle-Earth: Shadow of War ساخته استودیوی Monolith Productions نیز برای نینتندو سوئیچ منتشر نخواهد شد. وبسایت GamingBolt طی مصاحبهای با طراح بازی آقای باب رابرتز (Bob Roberts) علت عدم عرضه نسخه سوئیچ […]

“تیم ما در عرض یک روز Middle-Earth: Shadow of War را برروی کیت توسعهدهندگان ایکسباکس وان ایکس به اجرا درآورده است”
به مانند بسیاری از عناوین تردپارتی Middle-Earth: Shadow of War ساخته استودیوی Monolith Productions نیز برای نینتندو سوئیچ منتشر نخواهد شد. وبسایت GamingBolt طی مصاحبهای با طراح بازی آقای باب رابرتز (Bob Roberts) علت عدم عرضه نسخه سوئیچ را جویا شد. زمانی که از احتمال انتشار نسخه سوئیچ از رابرتز سوال شد، ایشان اینگونه شفافسازی کردند:
درحال حاضر ما برنامهای برای نسخه سوئیچ نداریم.
چرا چنین برنامهای ندارید؟
دقیق نمیدانم، اما تصمیم براین شده است.
با این حال، هنگامی که از رابرتز پرسیده شد که آیا قدرت پردازشی سوئیچ ربطی به این ماجرا دارد یا خیر؟ او ادامه داد:
من دقیقا مطمئن نیستم. این را میدانم که تیم فنی ما در عرض یک روز Middle-Earth: Shadow of War را برروی کیت توسعهدهندگان ایکسباکس وان ایکس به اجرا درآورده است. فکر میکنم این یک حرکت بزرگ برای استودیوی ما باشد. بنظر شما پشتیبانی از یک کنسول دیگر در مقابل بهبود بازی چقدر زمان نیاز دارد؟
من واقعا در جریان نیستم که تیم ما تا چه مقدار برروی سایر کیتهای توسعهدهنده وقت گذاشته و سپس تصمیم گرفتهاند که دیگر کافیست. یا شاید هم بدلیل عدم تمایل Warner Bros به ساخت نسخه سوئیچ اصلا برروی آن کار نشده باشد. من هیچ نظری ندارم، ممکن است این تصمیم مدیران استودیو یا تیم فنی بازی باشد. هرچیزی ممکن است!
صرفنظر از این صحبتها، اگر شما بدنبال تجربه جهان گسترده Middle-Earth: Shadow of War هستید که قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۸ مهر) منتشر شود. بهترین کار این است که این بازی را برروی یکی از پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۴ پرو، ایکسباکس وان و یا ایکسباکس وان ایکس تجربه کنید.
منبع متن: gamefa